tørrfisk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvor får man kjøpt skikkelige nagler på nett? ikke sånne små de har på bodymap. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nagler? Skal du korsfeste noen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Nagler? Skal du korsfeste noen? Ja, nabobikkja. Jeg aner ikke hvor man kan kjøpe nagler, tørrfisk... Endret 7. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 André: HAHAHAHAHA! Ok, mener trådstarter negler? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Her? Hmm, nå så jeg at det ikke gikk an å bestille derfra. Siden jeg ikke vet hvilke nagler du vil ha, er det vanskelig. Men søk på nagler på www.biltema.no og www.clasohlson.no så kommer det opp noe. (Crappy sider jeg ikke kan direktelinke til.) Forøvrig, dere andre kan brenne i helvete. Spamkåte horer. Endret 7. juli 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nagler? Skal du korsfeste noen? JEg tror jeg dør av latter.. faen så god humor vi har Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nagler? Skal du korsfeste noen? JEg tror jeg dør av latter.. faen så god humor vi har Du sprer mye dårlig humør for tiden. Lame-o. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nagler? Skal du korsfeste noen? JEg tror jeg dør av latter.. faen så god humor vi har Du sprer mye dårlig humør for tiden. Lame-o. Vil du fram til noe? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal du ha sånne tøffe svææære nagler, eller sånne slappe pysete ? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Sånne svære, kan ingen si hvor man får kjøpt sånne?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Lag de selv. Det er ikke særlig vanskelig. Alt man trenger er en bit lær og mammas symaskin. Samt de største badass-spikrene du får tak i. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nagler? Skal du korsfeste noen? JEg tror jeg dør av latter.. faen så god humor vi har Vel, JEg tror jeg dør også. Nagler kan brukes til mye rart. Jeg må da få lov og spørre. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nagler? Skal du korsfeste noen? JEg tror jeg dør av latter.. faen så god humor vi har Også så negativ da vett.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) JEg tror jeg dør av latter.. faen så god humor vi har Du sprer mye dårlig humør for tiden. Lame-o. Vil du fram til noe? Ja, at du sprer mye dårlig humør for tiden. Endret 8. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Kan dere vennligst drite i å krangle å svare på tråden i steden? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvorfor er ikke de på bodymap aktuelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå