DecAL Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Skal kjøpe ny PC, og har i hovedsak sett på Barebones.(praktisk med tanke på dataparties) noen som har gode anbefalinger?? trenger ikke integrert skjermkort(da den skal brukes til gaming), men har veldig lyst på integrert bluetooth! prisklasse... 2000-2800.. pluss minus. Alle erfaringer mottas med takk!! Endret 7. juli 2005 av DecAL Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg antar du tenker på barebone (halvbygde PCer) av typen SFF (Small Form Factor), altså typiske slike små bokser som som MSI, Shuttle og AOpen lager. Flyttes derfor fra "Hardware -> Kabinetter" til "SFF-barebone og stue-PC". Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 skal du ut med 2000? tror du er litt for optimist jeg anbefaler en slik en shuttle sn95g til rundt 3000. den fungerer bra, viftene funker på en behagelig måte, men det er en feil på åpneren til den optiske enheten. james Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Er det agp eller pci-express du er ute etter? og er det AMD eller Intel? Skriv ned den hardware du har nå og skal jeg hjelpe deg. Endret 16. juli 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg har egentlig ikke noe Hardware ATM, da jeg skal kjøpe alt nytt. I hovedsak er det AMD venice jeg har sett på, samt et PCI-ekspress, kanskje GT6600.. Så jeg skal ha "alt" nytt.. Jeg har et pci lydkort jeg vil ta vare på da forresten. Lenke til kommentar
tost55 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 då bør du helst kjøpe shuttle sn25p for 3500,- det best en man kan få ps ka skal du med bluetooth! Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 blåtann --> mobben min : men er ikke et must med blåtann.. 3500 er (litt) i overkant av budjett... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 då bør du helst kjøpe shuttle sn25p for 3500,- det best en man kan få Men han sier han har et pci lydkort han vil beholde, og så vidt jeg vet har sn25p bare et pci-e x 1 spor, slik at han ikke vil kunne bruke dette. Da tror jeg nok en sn95g5 ville fungere bedre. billigere er den også, ligger vel på rundt 3000 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå