Gå til innhold

Terrorangrep i London?!


Anbefalte innlegg

Hans(Bush) aggressive retorikk provoserer og tvinger fram aggressive handlinger fra ekstreme grupper. Hvis det er muslimer som står bak dette, er de blitt provosert av hans påstander om at muslimer sto bak terroren mot USA 11. september 2001, sier Shamim Mohammad til TV 2 Nettavisen.

 

:nei:

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article420267.ece

Søppel. Stort mer enn det er det ikke å si om mennesker som han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo men avtalen ble kun gyldig fra den dag sanksjonene mot Irak opphørte. Og avtalen ville selvfølgelig bli ugyldig om noe skjedde med Saddam.

Hvorfor i all verden skulle den ikke være gyldig om noe skjedde med Saddam? En avtale Irak har inngått er nettopp det, selv uten Saddam på tronen. Sanksjonene var rettet mot Irak, de ble ikke automatisk hevet da Saddam ble avsatt, ei blir andre kontraktsforpliktelser heller nullifisert av et regjeringsskifte.

Fordi dette ble påpekt av Irakerene selv. Noe som også er skjedd i ettertid og.

 

Du bør kunne dokumentere at Frankrike var for å heve sanksjonene. Frankrike var for å fortsette våpeninspeksjonene, det er en annen ting.

 

Skal se hva jeg finner når jeg kommer hem og kan kikke i bookmarkene mine. ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror at det snart vil skje ett bombeangrep i København, om kun få dager. Tro meg den som vil. Jeg bare har det på følelsen...

nah, ikke sånn Al-Qaida gjør det. Men kommer det gjør det sikkert, om noen år.

al-qaida? Sikker? De har jo en liten under organisasjon som heter Shadows, dette er europas al-qaida. Kan vere det bare er teori, men tror det skal vere riktig.

Lenke til kommentar
- Skyldes bombing av muslimske land

Den Taliban-tro geriljaen i Afghanistan sier at britene nå betaler prisen for sine lederes handlinger.

 

– Den britiske nasjonen må forstå at deres lidelser på grunn av bombingen skjer på grunn av den gale politikken deres myndigheter fører mot muslimske nasjoner, inkludert Afghanistan, Irak, Palestina og mange andre, sier Taliban-talsmann Abdul Latif Hakimi til nyhetsbyrået AFP.

 

(NTB-Reuters-AFP)

 

kilde:

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/terror_...on/4888874.html

 

ja, dette er jo helt latterlig. Taliban? Hva har England gjort i afghanistan og palestina? eller er det bare jeg som har misforstaatt?

Lenke til kommentar
Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse.

ja, de gjør nesten jobben for terroristene. Det blir som å rope at her kan dere bombe, for her dør det flest mennesker. Det neste blir vel at de sprenger bomber der også.

Alt for bra tv underholdning! :roll:

Lenke til kommentar
Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse.

Du trenger ikke akkurat gå lenge rundt der før du ser hvor "delikat" det området der er, f.eks området rundt Jernbanetorget har:

1) Postsorteringen

2) Oslo S, jernbanen

3) Tbane

4) Trikk

 

Og ikke minst så er det mange som reiser forbi der i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse.

Du trenger ikke akkurat gå lenge rundt der før du ser hvor "delikat" det området der er, f.eks området rundt Jernbanetorget har:

1) Postsorteringen

2) Oslo S, jernbanen

3) Tbane

4) Trikk

 

Og ikke minst så er det mange som reiser forbi der i løpet av en dag.

Hmm, ja.

Men vi bør vel heller frykte en biologisk bombe enn en liten jalla kinaputt hvis du forstår når jeg tenker proporsjon.

Et par dråper av den riktige væsken i et av våre drikkevann i nærheten av inntaket så vil alt fra 0-150.000 Nordmenn være rammet eller døde.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Uansett hvem som har skylden, så står det helt klart nå at nyhetene heretter kan betegnes som ren propaganda. Nyhetsinnslag blir sendt om igjen og om igjen. Vær på vakt heretter folkens, på hva dere godtar av "stuff" som blir putta inn i hjernen deres. Vær VELDIG på vakt!! Det finnes ingen klare beviser for at en islamistisk gruppe står bak, bortsett fra en påstått nettside, og uttaleser fra myndigheter.

Det er nå den psykologiske operasjonen begynner! Både BBC og NRK er i gang med propaganda for fulle mugger og EKTE nyheter om saken, blir ikke lenger sendt.

runmad!

 

Ser ut som du har glemt TV2, norges svar på FOX (om enn med et mer agrikulturelt og drosjechauffeur tilpasset utrykk).

Dette er nok en glipp fra din side, så jeg føler meg ikke mer fornærmet enn vanlig.

 

Ellers, carry on!

 

Extantitus

Lenke til kommentar

mulig dette kommer litt sent ut i tråden, men jeg ser at mange vil skylde terrorisme på bush (satt på spissen). WTC i `93 og de to ambassadene som ble sprengt i afrika var før bush sin tid. Når jeg tenker meg og var også USS Cole det. Det finnes sikkert mange andre terroraksjoner mot USA fra muslimske terrorister før bush fikk kontroll, men dette var vel også bush sin feil?

Lenke til kommentar
Ser ut som du har glemt TV2, norges svar på FOX (om enn med et mer agrikulturelt og drosjechauffeur tilpasset utrykk).

Dette er nok en glipp fra din side, så jeg føler meg ikke mer fornærmet enn vanlig.

 

Ellers, carry on!

 

Extantitus

Riktig! Intet untak for TV2.

 

Yes, poke me with a stick......... men uansett:

http://www.rense.com/general66/blair.htm

Endret av runmad
Lenke til kommentar
Yes, poke me with a stick......... men uansett:

http://www.rense.com/general66/blair.htm

runmad!

 

Valebrokk, og rottene hans, bør jo også få den oppmerksomheten de fortjener.

Du vet jo at jeg setter pris på TV2.

 

BTW: Consider yourself poked...

 

Extantitus

 

Korrigering: Vil presisere at jeg har overhodet ingenting i mot rotter!

Endret av Extantitus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...