Aquabat Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hans(Bush) aggressive retorikk provoserer og tvinger fram aggressive handlinger fra ekstreme grupper. Hvis det er muslimer som står bak dette, er de blitt provosert av hans påstander om at muslimer sto bak terroren mot USA 11. september 2001, sier Shamim Mohammad til TV 2 Nettavisen. http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article420267.ece Søppel. Stort mer enn det er det ikke å si om mennesker som han. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nå tar han jo faktisk avstand fra terroraksjoner... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er den tynneste avstandstakineg jeg noensinne har sett. Jeg føler ikke noen overbevisning ligger bak, mer et pliktløp. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er slike ting som gjør jeg hater religion og dets ekstremister. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jo men avtalen ble kun gyldig fra den dag sanksjonene mot Irak opphørte. Og avtalen ville selvfølgelig bli ugyldig om noe skjedde med Saddam. Hvorfor i all verden skulle den ikke være gyldig om noe skjedde med Saddam? En avtale Irak har inngått er nettopp det, selv uten Saddam på tronen. Sanksjonene var rettet mot Irak, de ble ikke automatisk hevet da Saddam ble avsatt, ei blir andre kontraktsforpliktelser heller nullifisert av et regjeringsskifte. Fordi dette ble påpekt av Irakerene selv. Noe som også er skjedd i ettertid og. Du bør kunne dokumentere at Frankrike var for å heve sanksjonene. Frankrike var for å fortsette våpeninspeksjonene, det er en annen ting. Skal se hva jeg finner når jeg kommer hem og kan kikke i bookmarkene mine. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg tror at det snart vil skje ett bombeangrep i København, om kun få dager. Tro meg den som vil. Jeg bare har det på følelsen... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg tror at det snart vil skje ett bombeangrep i København, om kun få dager. Tro meg den som vil. Jeg bare har det på følelsen... nah, ikke sånn Al-Qaida gjør det. Men kommer det gjør det sikkert, om noen år. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg tror at det snart vil skje ett bombeangrep i København, om kun få dager. Tro meg den som vil. Jeg bare har det på følelsen... nah, ikke sånn Al-Qaida gjør det. Men kommer det gjør det sikkert, om noen år. al-qaida? Sikker? De har jo en liten under organisasjon som heter Shadows, dette er europas al-qaida. Kan vere det bare er teori, men tror det skal vere riktig. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 - Skyldes bombing av muslimske landDen Taliban-tro geriljaen i Afghanistan sier at britene nå betaler prisen for sine lederes handlinger. – Den britiske nasjonen må forstå at deres lidelser på grunn av bombingen skjer på grunn av den gale politikken deres myndigheter fører mot muslimske nasjoner, inkludert Afghanistan, Irak, Palestina og mange andre, sier Taliban-talsmann Abdul Latif Hakimi til nyhetsbyrået AFP. (NTB-Reuters-AFP) kilde: http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/terror_...on/4888874.html ja, dette er jo helt latterlig. Taliban? Hva har England gjort i afghanistan og palestina? eller er det bare jeg som har misforstaatt? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse. ja, de gjør nesten jobben for terroristene. Det blir som å rope at her kan dere bombe, for her dør det flest mennesker. Det neste blir vel at de sprenger bomber der også. Alt for bra tv underholdning! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse. Du trenger ikke akkurat gå lenge rundt der før du ser hvor "delikat" det området der er, f.eks området rundt Jernbanetorget har: 1) Postsorteringen 2) Oslo S, jernbanen 3) Tbane 4) Trikk Og ikke minst så er det mange som reiser forbi der i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg fikk inntrykk av at NRK nærmest promoterte Oslo, spesielt T-banen som et terrormål, omtrent som om det skulle være en promotering for å få OL til byen. Det ga meg en dårlig følelse. Du trenger ikke akkurat gå lenge rundt der før du ser hvor "delikat" det området der er, f.eks området rundt Jernbanetorget har: 1) Postsorteringen 2) Oslo S, jernbanen 3) Tbane 4) Trikk Og ikke minst så er det mange som reiser forbi der i løpet av en dag. Hmm, ja. Men vi bør vel heller frykte en biologisk bombe enn en liten jalla kinaputt hvis du forstår når jeg tenker proporsjon. Et par dråper av den riktige væsken i et av våre drikkevann i nærheten av inntaket så vil alt fra 0-150.000 Nordmenn være rammet eller døde. Endret 10. juli 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Derimot hadde en reporter fra TV2 fortalt alle seere hvor utrolig lett det er å ta seg inn på Marienlyst hos NRK med onde hensikter (og da mener jeg ikke mer dårlig journalistikk), hadde det blitt baluba. Lenke til kommentar
Extantitus Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Uansett hvem som har skylden, så står det helt klart nå at nyhetene heretter kan betegnes som ren propaganda. Nyhetsinnslag blir sendt om igjen og om igjen. Vær på vakt heretter folkens, på hva dere godtar av "stuff" som blir putta inn i hjernen deres. Vær VELDIG på vakt!! Det finnes ingen klare beviser for at en islamistisk gruppe står bak, bortsett fra en påstått nettside, og uttaleser fra myndigheter.Det er nå den psykologiske operasjonen begynner! Både BBC og NRK er i gang med propaganda for fulle mugger og EKTE nyheter om saken, blir ikke lenger sendt. runmad! Ser ut som du har glemt TV2, norges svar på FOX (om enn med et mer agrikulturelt og drosjechauffeur tilpasset utrykk). Dette er nok en glipp fra din side, så jeg føler meg ikke mer fornærmet enn vanlig. Ellers, carry on! Extantitus Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 mulig dette kommer litt sent ut i tråden, men jeg ser at mange vil skylde terrorisme på bush (satt på spissen). WTC i `93 og de to ambassadene som ble sprengt i afrika var før bush sin tid. Når jeg tenker meg og var også USS Cole det. Det finnes sikkert mange andre terroraksjoner mot USA fra muslimske terrorister før bush fikk kontroll, men dette var vel også bush sin feil? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ser ut som du har glemt TV2, norges svar på FOX (om enn med et mer agrikulturelt og drosjechauffeur tilpasset utrykk).Dette er nok en glipp fra din side, så jeg føler meg ikke mer fornærmet enn vanlig. Ellers, carry on! Extantitus Riktig! Intet untak for TV2. Yes, poke me with a stick......... men uansett: http://www.rense.com/general66/blair.htm Endret 11. juli 2005 av runmad Lenke til kommentar
Extantitus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Yes, poke me with a stick......... men uansett:http://www.rense.com/general66/blair.htm runmad! Valebrokk, og rottene hans, bør jo også få den oppmerksomheten de fortjener. Du vet jo at jeg setter pris på TV2. BTW: Consider yourself poked... Extantitus Korrigering: Vil presisere at jeg har overhodet ingenting i mot rotter! Endret 11. juli 2005 av Extantitus Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kan de ikke bare kjøre samme taktikk som USA gjorde etter Pearl Harbor? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kan de ikke bare kjøre samme taktikk som USA gjorde etter Pearl Harbor? Sende en gruppe bombere til fiendens hovedstad i et dødsdømt oppdrag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå