.com Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 norton av og avast funket ikke så veldig bra samtidig, det ble konflikter osv. men det jeg lurer på er om avg og avast finker sammen eller om jeg bare skal bruke avast? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du må aldri bruke to antivirusprogrammer sammen. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vel, for det første brukes jo unødig mye resurser. For det andre kan, ifølge "Spørsmål og svar" mange steder på nettet, det oppstå konflikter dersom begge finner et virus samtidig - i verste fall mister du data du ikke vil miste. For det tredje vil mange antivirusprogrammer ikke laste inn scanneren sin hvis et annet program oppdages. For det fjerde oppgir de fleste kilder at konfliktene som oppstår er "uforutsigbare" - ingen vet helt nøyaktig hva som kan skje med to gitte antivirusprogrammer. Litt info her: http://www.smartcomputing.com/techsupport/...=&ErrorID=23904 Ønsker du å ha to løsninger installert, så er det uansett viktig at bare en av dem kjører realtime-scan. Det andre kan du hente frem en gang i mellom og dobbeltsjekke med. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 En annen ting er at et antivirus program kan ha data som ligner på et virus for å kunne gjennkjenne det og dermed kan det andre programmet tolke det første programmet til å ha virus... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er det samme som å alltid bruke 2 typer smør på brødskiva liksom..helt unødvendig. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 nå har jeg kjørt avg og norton samtidig ganske lenge uten problemer. avg popper opp raskere enn norton på enkelte ting og omvendt. men ett lite spm utenom, jeg har reinnstalert hele røkkelet og etter dette får jeg beskjed om at avg må reboote får å fullføre innstalasjon, men det skjer ikke noe, etter reboot får jeg samme meldingen om igjen. har reboota mange ganger, avinnstalert og lasta ned nyere versjon, men samma meldinga om igjen. har noen ett tips ang dette? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis du fremdeles kjører to antiviruser sammen, så er vel dette en av de uforutsigbare konfliktene. Your call. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 vel, alt funka ganske bra før reinnstaleringen. skal nok finne ut avdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå