Edmund Blackadder Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jepp! Hvaslags blad synes DU er best av de to? Er det noen andre gode magasiner om data på norsk? Så kom med dem. Personlig abbonerer jeg på HjemmePC, men venter nå to gratis numre av PC world. "Helt gratis. Ingen forpliktelser. Ikke noe lureri. Likte du det du leste kan du gjerne abbonere." Scroll helt ned på denne siden. Der gjør du det. www.pcworld.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg har mest sansen for Hjemmepc da jeg mener de kommer med mer interessant å lese Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 HjemmePC blir altfor amatørmessig og "hobbybasert" for min smak. Produktene testes veldig røft og de går ytterst sjeldent i dybden, og de har rett og slett lite en "avansert bruker" som meg selv er interessert i. PC World er litt bedre, men ikke superfett det heller. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 HjemmePC blir altfor amatørmessig og "hobbybasert" for min smak. Produktene testes veldig røft og de går ytterst sjeldent i dybden, og de har rett og slett lite en "avansert bruker" som meg selv er interessert i. PC World er litt bedre, men ikke superfett det heller. Er det noe som er "superfett" da? Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) HjemmePc funker for meg.. Nå har de endrett en del også og tatt med Xbox spill og litt sånn. (Lite spill i bladene da.) Tror HjemmePc er bra nokk, vist du ikkje er veeeeldig inn i data. Sikler på kabinetter og sånt bullsh**. Endret 7. juli 2005 av The Norwegian Pikie Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 HjemmePC blir altfor amatørmessig og "hobbybasert" for min smak. Produktene testes veldig røft og de går ytterst sjeldent i dybden, og de har rett og slett lite en "avansert bruker" som meg selv er interessert i. PC World er litt bedre, men ikke superfett det heller. Er det noe som er "superfett" da? Ingen norske blad som jeg kommer på. PCpro er vel det beste av norske hardware-blad IMO. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 PCWorld er MYE bedre enn Hjemme PC, men de er ikke i samme kategori. Hjemme PC er for amatører og PC World er i stor grad for IT-arbeidere. Ellers så er Linux magasinet bra og PCpro var bra helt til det gikk inn (det finnes vel ikke lenger?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå