Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva bytter du til?

 

Kriteriet mitt for ny leverandør er Telenordekning og lave priser :) Er det kun Tele2 som er alternativet her? Har hørt tidligere at Tele2 bruker NetComs nett. Stemmer dette? Finner ingen info på nettsidene til Tele2 angående hvilket nett de benytter seg av. Fint hvis noen kan gi meg en link evnt til hvor dette står.

Lenke til kommentar
Hva bytter du til?

 

Kriteriet mitt for ny leverandør er Telenordekning og lave priser :) Er det kun Tele2 som er alternativet her? Har hørt tidligere at Tele2 bruker NetComs nett. Stemmer dette? Finner ingen info på nettsidene til Tele2 angående hvilket nett de benytter seg av. Fint hvis noen kan gi meg en link evnt til hvor dette står.

Hei

 

Tele2 har sitt eget nett

Lenke til kommentar
Hva bytter du til?

 

Kriteriet mitt for ny leverandør er Telenordekning og lave priser :) Er det kun Tele2 som er alternativet her? Har hørt tidligere at Tele2 bruker NetComs nett. Stemmer dette? Finner ingen info på nettsidene til Tele2 angående hvilket nett de benytter seg av. Fint hvis noen kan gi meg en link evnt til hvor dette står.

Hei

 

Tele2 har sitt eget nett

Hei du!

Tele2 har overhodet ikke sitt eget nett. De leier nett av Telenor Mobil, dvs at med Tele2 får du samme nett som Telenor Mobil.

Lenke til kommentar
Kriteriet mitt for ny leverandør er Telenordekning og lave priser

Jeg undrer meg stadig over at Telenor sin bedre dekning i enkelte grisgrendte strøk er avgjørende for så mange. Greit nok hvis man bor et sted der det er dårlig dekning i NetCom sitt nett, men det kan da umulig berøre mer enn noen få prosent av landets mobilbrukere.

 

Jeg bor riktignok i Oslo nå og har bodd andre steder på Østlandet tidligere og har til tross for mye reising både i Norge og utlandet aldri opplevd å ikke ha dekning en eneste gang med NetCom-abonnementet mitt på de over 10 årene jeg har hatt mobil.

Lenke til kommentar
Fordi jeg liker "å bestemme selv" hvem jeg vil ha et kundeforhold til (kall meg vanskelig men oppkjøp gagner ikke oss brukere), jeg synes det er synd at gode tjenester selges til utlandet. dette er blitt en prinsippsak for meg. :mad:

Jeg skjønner ikke helt alt dette oppstyret. For det første er ikke Chess kjøpt enda, og de vil uansett bestå som et eget selvskap med Vollevik som adm dir. Han lover enda billigere priser etter et eventuelt salg. Det er klart at det er en fare for at de vil gå over til å kun bruke Netcoms nett og det vil få konsekvenser for noen som bor i usiviliserte områder eller på oljeplatformer.

Lenke til kommentar
Fordi jeg liker "å bestemme selv" hvem jeg vil ha et kundeforhold til (kall meg vanskelig men oppkjøp gagner ikke oss brukere), jeg synes det er synd at gode tjenester selges til utlandet. dette er blitt en prinsippsak for meg. :mad:

Prinsippsak in my ass. Er det plutselig ulovlig å bli eid nå? Kanskje det er en idé å vente til du merker en eventuell negativ konsekvens av kjøpet?

 

Er så utrolig latterlig å lese om alle som hater Chess plutselig, før de vet noe som helst om hva som kommer til å skje.

 

Jeg har vanskelig for å tro at Telia kommer til å gjøre noe som har en negativ effekt med Chess.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...