Gå til innhold

...

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

å.. :blush: men det samme som på linken.. hvordan kan jeg få det?'

EDIT: Dette skal gjøres med frontpage, altså HTML

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Etter 20sek titt i koden så er det en helt vanlig side oppbygget i table's og i en av tabellene har dem laget forumet. enkelt og greit. skal DU ha ett forum eller er du kun interressert i å ha en header og side meny og innhold på samme plass som forumet ligger?

Lenke til kommentar

ja jeg har sett jeg faen

Hva skal du med forum? Det du allerede har har 1medlem, og det er deg. Vil du ha noe nogenlunde interaktiv for å kunne kommunisere på hjemmesiden skaff deg en gjestebok.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
ja jeg har sett jeg faen

Hva skal du med forum? Det du allerede har har 1medlem, og det er deg. Vil du ha noe nogenlunde interaktiv for å kunne kommunisere på hjemmesiden skaff deg en gjestebok.

Poenget er ikke hva som er best ,men hvordan man får det sånn han ønsker, så vet du ikke svaret kan du vel heller lavær å svare? poenget er at man kanskje trenger det til noe, og det er kanskje en nyttig ting for trådstarter å vite, så hvem er du da til å fortelle at han ikke trenger å lære det?

Tror disse folka har gått inni koden til phpbb og lagt inn litt saker selv, så det er en mulighet, eller så vet jeg ikke om include funker på phpbb..du får nok mer svar om det forumet på phpbb.no-sidene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
ja jeg har sett jeg faen

Dette er ikke snakk om personlig side.. om jeg har sagt (skrevet) det, så er det feil...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Tror disse folka har gått inni koden til phpbb og lagt inn litt saker selv, så det er en  mulighet, eller så vet jeg ikke om include funker på phpbb..du får nok mer svar om det forumet på phpbb.no-sidene.

Men jeg bruker IPB.. :hm: tror du det går an der og?

men er det ikke samme på dette forumet da?

EDIT: det er iallefall meny til venstre..

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

men er det ikke det de har gjort er å: lage frames å legge en side inn? i dette tilfelle forumet deres...

så kan noen si meg hvordan jeg lager frames i Front page? HTML?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...