Gjest medlem-77217 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) .... Endret 30. april 2009 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mener du frames eller en eller annen grafisk ramme/border? Hvis sistnevnte kan du jo prøve deg med noe CSS ala dette: border:2px dotted black; Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 og du kan bruke dotted, dashed, solid, groove og sikkert noen til. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 som betyr..? Prøv så finner du ut! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er plenty av dokumentasjon på dette forumet hvis du bare tar deg bryet med å søke. htmldog er også et sted å begynne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Mener du frames eller en eller annen grafisk ramme/border? Mener Frames... se på linken Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 såvidt jeg ser er det ikke brukt frames på den sia... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hadde det vært frames hadde headern og side menyen stått stille mens du scrolla ned. Endret 8. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) å.. men det samme som på linken.. hvordan kan jeg få det?' EDIT: Dette skal gjøres med frontpage, altså HTML Endret 8. juli 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Etter 20sek titt i koden så er det en helt vanlig side oppbygget i table's og i en av tabellene har dem laget forumet. enkelt og greit. skal DU ha ett forum eller er du kun interressert i å ha en header og side meny og innhold på samme plass som forumet ligger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg vil ha meny på venstre side, header øverst og forumet til resten... se her... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) ja jeg har sett jeg faen Hva skal du med forum? Det du allerede har har 1medlem, og det er deg. Vil du ha noe nogenlunde interaktiv for å kunne kommunisere på hjemmesiden skaff deg en gjestebok. Endret 8. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ja jeg har sett jeg faen Hva skal du med forum? Det du allerede har har 1medlem, og det er deg. Vil du ha noe nogenlunde interaktiv for å kunne kommunisere på hjemmesiden skaff deg en gjestebok. Poenget er ikke hva som er best ,men hvordan man får det sånn han ønsker, så vet du ikke svaret kan du vel heller lavær å svare? poenget er at man kanskje trenger det til noe, og det er kanskje en nyttig ting for trådstarter å vite, så hvem er du da til å fortelle at han ikke trenger å lære det? Tror disse folka har gått inni koden til phpbb og lagt inn litt saker selv, så det er en mulighet, eller så vet jeg ikke om include funker på phpbb..du får nok mer svar om det forumet på phpbb.no-sidene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ja jeg har sett jeg faen Hva skal du med forum? Det du allerede har har 1medlem, og det er deg. Vil du ha noe nogenlunde interaktiv for å kunne kommunisere på hjemmesiden skaff deg en gjestebok. Dette er ikke snakk om personlig side.. om jeg har sagt (skrevet) det, så er det feil... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Tror disse folka har gått inni koden til phpbb og lagt inn litt saker selv, så det er en mulighet, eller så vet jeg ikke om include funker på phpbb..du får nok mer svar om det forumet på phpbb.no-sidene. Men jeg bruker IPB.. tror du det går an der og? men er det ikke samme på dette forumet da? EDIT: det er iallefall meny til venstre.. Endret 8. juli 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 men er det ikke det de har gjort er å: lage frames å legge en side inn? i dette tilfelle forumet deres... så kan noen si meg hvordan jeg lager frames i Front page? HTML? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 De bruker ikke frames der sa jeg tidligere!! Trykk på new page (hvitt ark) da kommer det opp en meny, velg frame der og velg ønnsket oppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå