Bolson Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oppslaget i digi.no. Undrer meg at hwb.no ikke har et oppslag om dette. Trolig er dette en viktigere sak for framtidig IT-utvikling enn søksmålet til AMD. Selv er jeg ikke motstander av patenter, men når man kan få patenter på arbeidsprosesser og metoder slik som en klikk kjøp (ja det finnes værre eksempler), da risikerer vi mye rart framover. Må innrømme at jeg ikke har satt meg inn i alle detaljer i denne saken, men jeg synes den er verdt å debattere. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei, hardware.no har tatt denne saken. Grunnen var at de hadde tidligere innlegg på dette, og da ville følge opp med denne saken nå. Og ja, det er en viktig debatt, som det kan være god grunn til å engasjere seg i. Nå ser det også ut som om det er mange "der ute" som har engasjert seg i saken - og det er meget positivt. De ble jo nokså kraftig nedstemt, de som fremmet forslaget... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Hei, hardware.no har tatt denne saken. Grunnen var at de hadde tidligere innlegg på dette, og da ville følge opp med denne saken nå. Og ja, det er en viktig debatt, som det kan være god grunn til å engasjere seg i. Nå ser det også ut som om det er mange "der ute" som har engasjert seg i saken - og det er meget positivt. De ble jo nokså kraftig nedstemt, de som fremmet forslaget... Synes bare hw.no/hwb.no var litt trege i avtrekkern. Men ser da har fått igang debatten, så da er alt bra. Håper moderator er så snill at han stenger denne med link til artikkeltråden. Ikke nødvendig med diskusjon to steder. Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Emnet er blitt stengt, og diskusjonen fortsetter den aktuelle tråden i Hardware.nos forum. Du finner emnet her: EU-parlamentet forkastet programvarepatentdirektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg