f00b Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei. Jeg har en Compaq nx9010, der den ene viften går hele tiden, uten stopp! Det bråker endel.. og den er ikke så varm at det er nødvendig at den skal gå på fult.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei.Jeg har en Compaq nx9010, der den ene viften går hele tiden, uten stopp! Det bråker endel.. og den er ikke så varm at det er nødvendig at den skal gå på fult.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Kontakt Hp suport... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Første jeg ville prøvd var en oppdatering av BIOS. Lenke til kommentar
ba1der Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 først.. sjekk så du ikke har noen prosesser igang som gjør at CPUen din går konstant på 100% Etterpå er trykkluft på boks en bra ting og se om det er masse støv i/rundt vifta. Om du har en tidligere BIOS enn version : KH.F.15 så oppdater. Da ble det fixa ett problem med viftestøy. Har du problemer etter dette og fremdeles har garanti på den så ville jeg nok ringt HP ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå