ravn-_- Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) når jeg rebooter, og har skrevet passordet på brukern min for og komme inn på dataen, kommer det en melding på skjermen: "vi kan ikke gå på profilen din for den er skadet" osv... husker ikke helt! så bare trykker jeg ok og kommer inn.. når jeg kommer inn er lyden litt rar, alt er stilt tilbake på vanlige instillinger(farger,ingen hurtigstart,lyd,svarveier osv osv osv) t.o.m et klipp jeg har i mine motatte filer-mappa ble borte etter dette! og når jeg åpner opp fks Azureus så må jeg konfigurere på nytt... samme med LimeWire! msn må jeg fixe tho! hva er galt? noen som skjønner hva jeg mener? seriøst om noen fixer er dere ** Unødvendig mange smileyer fjernet av moderator ** ** To identiske tråder er slått sammen av moderator ** Endret 7. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Brukerkonfigurasjonen din er på en eller annen måte blitt korrupt. Grunnen til at alle dine instillinger er satt til "ingenting" er at Windows laster en fail-safe brukerprofil for at du skal kunne få starte opp maskinen din og utbedre problemet. Vet egentlig ikke helt hvordan slikt kan løses, logg inn som admin, slett profilen din og opprett en ny. Er nok den greieste løsningen. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 har du scannet for virus , adware og andre ulumskheter da og eventuelt lagd en ny profil og testet om det skjer det samme med den ? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har opplevd det samme selv, men etter å ha skrudd av PC'en og starta opp igjen var alt tilbake som før. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det skyldes nok overdreven bruk av smilies det, windows er ikke så gla i folk som bruker for masse smilies Hehe, neida. Har du kjørt noe antivirus eller antispyware programmer i det siste? Det kan ha vært virus som har ødelagt profilen din, det kan også være at virus eller antispyware programmet har fjernet noen infiserte filer som var en del av profilen din. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Les alltid alle annonseringer før du poster. Annonsering nummer 1, annonsering nummer 2. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 har du noen gang defragmentert harddisken din ? Kan være profilen(e) ligger på bad sectors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg