- Cre8or - Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Er det bedre å kjøpe 2 stk "Kingston ValueR PC3200 1024-kit - 2x512" (altså over 2gb ram), enn å kjøpe 1 stk "Kingston HyperX 1024-kit" (1gb ram) hvis jeg ikke skal overklokke? Får jeg mer effekt ut av HyperX brikkene selvom det er 1gb ram mindre..? Eller lønner det seg med 2x1024 briker(ValueR), med tanke på dual channel.. Skal settes på et asus a8n-sli deluxe hovedkort.. (vet ikke om det er dual channel på alle 4 slotene..) Endret 7. juli 2005 av Tune_Up2 Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du vil få bedre ytelse ved å bruke HyperX-brikker. Dem er også av høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vis det er disse brikkene du tenker på så ville jeg ha gått for dem. Er raske og stabile brikker. Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kommer helt ann på om du har behov for de 2gb. I Doom3 er det f.eks ingen ytelsesforskjell mellom 1 kontra 2gb. Men straks du spiller et spill der du har behov for mer enn 1024 mb ram, da hadde du fått bedre ytelse med 2gb. Men 2gb er ikke veldig nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå