.V. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Men de tingene som gjør engineering nyttig i PvP er vel ting som mage allerede er flinke på, no? (Root/høy instant damage) mind control cap, de bombene som stunner folk veldig lenge. Mind control cap er vel den beste addition til en mage, da man kan snu en situasjon der du blir ganket, til at du ganker. Men ja, mage har en del skills som gjør engi ikke fult så genialt, men fortsatt veldig bra! Mind control er bare drit kult! Det gjelder stort sett alle klasser, engineering består av ting "knabba" fra spell-boka til de forskjellige klassene, så det vil alltid være noe du har fra før. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har en mage alt i lvl 25ish, har alchemy og herbalism. Er dritfett å kunne lage potions og stuff tilseg selv, digger denne komboen. I høy lvl funker også engineering har jeg hørt fra andre som har det. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Selfølgelig er det ikke utelukket med engineering som mage! Har engineering/mining på min mage og det funker ypperlig. lager briller til meg selv med +12 int og +13 spirit. Har og laget green lens of arcane wrath som har +34 arcane spelldamage. Glimrende er det også med dynamitt som disorienterer. Go for it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå