Gå til innhold

Gnome Mage - Hvilke professions?

Anbefalte innlegg

Det er dette evinnelige maset om professions, og som mange vet, har gnomer +15 i engineering, men som mage er vel dette ganske utelukket.

Jeg har lyst til å kanskje bli tailor, men da trenger jeg jo ikke noe gatheringyrke for det, så hva kommer jeg til å tjene mest penger på? Mining, skinning eller herbalist?

Når alt kommer til alt, så har jeg også litt lyst til å kanskje ta herbalist-alchemy. Er det bra saker?

Usj. vet ikke helt hva jeg vil ha :/

Kom med tilbakemeldinger om hva du hadde valgt :thumbup:

edit: bitteliten leif.

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herbalism og alchemy er en bra kombo uansett hvilken klasse du spiller. Som mage er det kjekt med noen ekstra damage-potions, mana potions, health potions og intellect potions, samt at du får masse andre buffs tilnærmet gratis.

En annen mulighet er jo tailoring/enchanting, som koster en del penger i starten, men som betaler seg selv etter hvert.

Mining er nok det du tjener mest penger på av gathering-proffesionene i det lange løp. Arcane crystals <3

Lenke til kommentar

Jeg liker forsåvidt å lage items til meg selv. (Har leatherworking på lvl 31 druid) Blir nok kanskje valg 2.

Enchanting har jeg hørt er møkkadyrt, men er det mulig å tjene ganske bra som mage? Grinde fort liksom?

Lenke til kommentar

Sånn rent pengemessig er det lite som skiller klassene hva enchanting angår. Når du stiger i gradene kan du nok lett grinde DM/WC/RFC for grønne items, hvis det var det du tenkte på.

Det er ikke ekstremt dyrt, men du må regne med å ofre et par gull de første levlene, ja. Sånn sett er enchanting best å starte med litt senere.

(En flott ting med tailoring er at du kan lage masse magiske items for en slikk og ingenting, og disenchante dem. Det tar en stund før du får laget virkelig rått stash, men det hjelper på)

Lenke til kommentar

ta akuratt det du har lyst til. du kommer ikke til å tjene mere på noen enn på andre. du kommer heller ikek til å bruke items du selv lager. kanskej 1 el 2 epic patterns. eneste du kommer til å bruke mere er alchemy. ta akuratt det du har lyst til. ta det du syntes høres spennende ut.

Lenke til kommentar

Jo, du ko kommer til å bruke ting du lager. Om enn midlertidig, så kommer du fortsatt til å bruke de.

Noen ganger har du veldig uflaks med drops. Med presten jeg spiller på nå (level 40) har jeg fortsatt bracers jeg fikk da jeg var level 30. Dårlig bracers, men jeg har ikke funnet bedre, og jeg sparte pengene mine til mount.

Tailoring gir deg også bags, som kan være veldig, veldig kjekt å lage selv. Ikke det at de er dyre, men penger spart er penger tjent.

Lenke til kommentar
Men de tingene som gjør engineering nyttig i PvP er vel ting som mage allerede er flinke på, no? (Root/høy instant damage)

mind control cap, de bombene som stunner folk veldig lenge. Mind control cap er vel den beste addition til en mage, da man kan snu en situasjon der du blir ganket, til at du ganker.

Men ja, mage har en del skills som gjør engi ikke fult så genialt, men fortsatt veldig bra! Mind control er bare drit kult! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...