^fmj Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei Vet ikke helt om dette er rett kategori, men jeg prøver. Hvis det skulle vise seg å være feil, ber jeg pent om at en moderator kan flytte den til rett kategori. Her kommer spørsmålet omsider. Hvis jeg selger for eksempel 100 gjenstander på qxl, hvordan kan jeg da få til å sende en identisk/standard mail til hver av disse 100 kjøperne? Hadde vært gjevt om noen kunne hjelpe meg med dette problemet, innbiller meg at det er tungvint å drive å sende en og en mail. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du kan jo skrive mailen også legge til alle mailene dems i blind kopi også sende, da får alle du har lagt inn mailen til den mailen. dette er med msn's hotmail da. Om du bruker noe annet opplegg så legg alle mailer som skal motta inn i kopi. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du kan alltids gå for en database/flatfil + PHP-løsning (evt. andre scriptspråk). Dvs. lagre alle epost-adressene i databasen og loope gjennom en mail() som sender samme mail til alle. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Evt. berre legge alle adressene i CC-headeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå