pjc Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei, bruker mitt første forum innlegg til å be om hjelp med et merkelig problem som dukka opp i dag. Har nettopp oppgradert skjermkortet fra et 6600GT til et demobrukt Sapphire x800xl. Har ellers et DFI NF4 @ 2,7ghz(3000 venice), 1gb OCZ ram og en ca. 1 uke gammel windows installasjon(xp sp2/dx 9c). Det nye skjermkortet fungerer tilsynelatende OK. Idle temp på 33 C, max jeg har registrert er 50C. Tok en kjapp singleplayer test i BF2 med innstillinger på "High", og det virka greit. Problemet er at jeg får ikke teste dette kortet med hverken Aquamark, 3D mark 03 eller PC mark 04 (05 virker derimot). 3D og PC mark nekter å starte, mens Aquamark kjører gjennom hele test serien men kræsjer før den rekker å oppgi et score. Har prøvd å kjøre disse testene med klokka og uklokka CPU, og med 5.6 catalyst og nyeste omega driver, alle med samme resultat. Forsåvidt ikke så farlig at futuremark programmene ikke virker, men jeg skulle gjerne ha fått Aquamark til å fungere i og med at det er et lite tidkrevende program å kjøre. Må forøvrig nevne at alle benchmarkene som jeg refererer til kjørte problemfritt med 6600 GT. Takker for alle innspill som måtte komme! Lenke til kommentar
pjc Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Bare en liten oppdatering slik at tråden kan stenges. Problemet løst! Aquamark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå