Zero dud Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jeg lurer på hvordan jeg kan rippe hele spill cder over til harddisken min? hva trenger jeg for å kunne gjøre dette... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du kan bruke WinISO og lage det over i en ISO fil. WinISO er meget enkelt å bruke til å rippe hele CD fort. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 må jeg kjøpe det eller er det freeware? hehe? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er freeware (google's your friend) men er bare tilatt å bruke om du ripper spill som du selv eier. Om du skal mounte en ISO fil er Daemon tools perfekt. Og til de som kan se på dette som regelbrudd for forumet, er ikke slik jeg ser det. Bruker Winiso og Daemon tools til egne spill pga en meget bråket DVD stasjon. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 hehe derfor jeg også vil gjøre det... Lenke til kommentar
jabe Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Min versjon var gratis. Den funker ypperlig, men kanskje jeg har direktelinje til Gud. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er freeware (google's your friend) men er bare tilatt å bruke om du ripper spill som du selv eier. Om du skal mounte en ISO fil er Daemon tools perfekt. Og til de som kan se på dette som regelbrudd for forumet, er ikke slik jeg ser det. Bruker Winiso og Daemon tools til egne spill pga en meget bråket DVD stasjon. Deamon Tools er genialt. Bruker den, orker ikke støyen fra DVD- eller CD-Rom. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 det va litt rart.. jeg får bare rippa ein cd-- har til og med registrert det-- hehe -- har lasta ned deamon også-- kan det rippas me? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Når man begynner å bli passe lat slik som jeg er, funker Deamon tools veldig fint. Hylla med spillene er jo så langt borte Har ganske mange eldre spill som iso på pc,n så de bare er en mount unna, uten å må begynne å fikle med cracks ol. Ok, lukter advarsel så stopper nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå