danilovic Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Nei, men hun blir kanskje litt oppgitt over voldtektsmannen? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Om du, g@bb@ er jente, så er det en seriøst skummel ting.. Hva om noen gjør deg noe du ikke vil? (Les: voldtekt) F.eks? Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Nei, men hun blir kanskje litt oppgitt over voldtektsmannen? moral og etikk Nei nå skal du høre her gamle mann... næææææi, ikke inn i bilen, den har en ripe i lakken :!: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Om du, g@bb@ er jente, så er det en seriøst skummel ting.. Hva om noen gjør deg noe du ikke vil? (Les: voldtekt) F.eks? Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Haha *latterkrampe* :!: :!: Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Voldtekt handler egentlig om vold og ikke sex Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Voldtekt handler egentlig om vold og ikke sex jatakk, begge deler? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Voldtekt handler egentlig om vold og ikke sex jeg er sikker på at voldtekterne gjør det for voldens skyld :!: Endret 7. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Voldtekt er noe av det mest grusomme som kan skje. Meningen med livet er å forplante seg - men ikke ufrivillig. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Veeel, om det er jente som voldtar en mann, så bør mannen bli storfornøyd! (Om dama er bra, that is) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg blir aldri skikkeli sur. dakar Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg blir aldri skikkeli sur. Er det en bra ting? Eller er det en dårlig ting?`Kan bli skjelt ut og dyttet og sparket, men jeg blir ikke sur.. Er det noe galt da? Skjelt ut, dyttet og sparket? Hva slags liv lever du egentelig? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 skal veeeeldig mye til for at jeg blir sur/pissed off/sinna/forbanna osv noen ganger så irriterer det meg litt men blir jeg skikkelig sur så klikker jeg helt Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 1: Jeg er en GUTT! 2: Hadde jeg blitt voldtatt, hadde voldtektsmannen/dama opplevd å få meg skikkelig forbanna, både før og etter deresforsøk. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Veeel, om det er jente som voldtar en mann, så bør mannen bli storfornøyd! (Om dama er bra, that is) Om "offeret" er storfornøyd er det vel per definisjon ingen voldtekt... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har samme "egenskap". Blir ofte oppgitt over mennesker, men ytterst sjelden (nærmest aldri) sur/hissig på folk Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Men er det en feil? Ja det er nok noe feil med deg. Vi har ikke annet å gjøre enn å kaste deg. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg blir aldri sint på noen. Bare litt oppgitt.. Men blir ofte sur på NOE Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4467203 <-- Nå ble jeg litt sur. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dte er litt skummelt det der. Alle mennesker har sinne, uansett om de vet det eller ikke, og hvis det er slik at du har ymye frustrasjon i hverdagen som gjør at du underbevisst blokker ut aggressjonen du får pga dette, kan du ende opp med masse unerbevisst sinne som bygger seg opp. Det er også slik at man kan bli veldig deprimert(depresjon er sinne snudd innover mot seg selv, istedenfor aggressivitet som er "utover sinne". Mange mobbeofre gjør det, fordi de ikke tør og ta tilbake og stå opp for seg selv, så klarer ikke hjernen og ta for seg sinnet som kommer, så det blokkes ut og blir gjort om til depresjon, eller en dag som en annen sa, så klikker du totalt og alt sammen kommer ut i en tornado. Hvis det er slik at du føler mye frustrasjon og blir mobbet ellerno i hverdagen, ta kontakt med en psykolog med en gang slik at du ikke blir deprimert. Hvis det er slik at du har en fin hverdag og har rett og slett ikke noe Å bli sur for, da er det helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg