g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg blir aldri skikkeli sur. Er det en bra ting? Eller er det en dårlig ting?` Kan bli skjelt ut og dyttet og sparket, men jeg blir ikke sur.. Er det noe galt da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Nei, men blir du ikke sinna? Eller prøver å forsvare deg selv? Endret 6. juli 2005 av sosohal Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Nei sjeldent.. Kansje litt oppgitt, men aldri pissed off/irritert/sur/sinna/hissig/aggressiv/forbanna.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ingenting galt, hadde alle vært som deg hadde det ikke vært krig i verden. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Men er det en feil? Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Vel, vet ikke om det er noe galt. De fleste vil vel kalle det en god egenskap å ikke bli sur. Men av og til føles det skikkelig bra å bli driiit sur Kanskje du lever i så gode omgivelser at det aldri er noe å blir sur for, hvem vet? Tror ikke du trenger å gå til legen. Her er et godt tips til åssen å bli sur: Demonter snorstarten til plenklippern, og ta ut fjæra. Så skal du snurre denne sammen igjen og montere den. Er den i tillegg litt vrang skal du se at du begynner å bli irritert når denne gang på gang ikke vil på plass Good Luck Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Men er det en feil? Ja det er det sikkert, genfeil vil jeg tro Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei sjeldent.. Kansje litt oppgitt, men aldri pissed off/irritert/sur/sinna/hissig/aggressiv/forbanna.. Seriøst? Du forsvarer ikke deg selv om du blir angrepet? Nei, som sagt, hadde alle vært som deg, hadde deg faen meg ikke vært krig i verden. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Rc-marcus, jeg bare lo av den ideèn der! hoho genialt Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Slår noen, snakker jeg imot, evt. holder dem fast...Er ikke voldeli av meg.. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei sjeldent.. Kansje litt oppgitt, men aldri pissed off/irritert/sur/sinna/hissig/aggressiv/forbanna.. Seriøst? Du forsvarer ikke deg selv om du blir angrepet? Nei, som sagt, hadde alle vært som deg, hadde deg faen meg ikke vært krig i verden. alle hadde vært sinnsykt oppgitte da, eller? "Bush: HUFF Saddam nå ble jeg oppgitt" Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det er jo en god egenskap å ikke være en hissigpropp, men det er til du en dag klikker totalt.(det vil mest sannsynlig skje) Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Rc-marcus, jeg bare lo av den ideèn der! hoho genialt Joda. Kan vel si jeg snakker av egen erfaring. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 er ganske lik bare at jeg kan godt bli irritert å sur...men jeg er ikke voldelig å de skal veldig mye til for at jeg skal bli skikelig forbanna...er vel litt feig også da når det gjelder slossing... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Blir aldri voldelig eller sur på folk som gjør meg noe. Men om det er meninger eller skjellsord, kan jeg bli meget verbal. Men men, det går altid utover noen jeg ikke vil at det skal gå utover. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Om du, g@bb@ er jente, så er det en seriøst skummel ting.. Hva om noen gjør deg noe du ikke vil? (Les: voldtekt) F.eks? Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tror ikke det er snakk om noe sann "out-of-the-ordinary" her. Mer i dagliglivet om jeg har skjønt trådstarter rett. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Om du, g@bb@ er jente, så er det en seriøst skummel ting.. Hva om noen gjør deg noe du ikke vil? (Les: voldtekt) F.eks? Kan jo kanskje bare nyte øyeblikket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg