fargoth Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Har du bildet i sin helhet? ikke kutta av litt av vingene liksom Endret 7. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Tusen takk folkens! Men bare la dem komme! Jo ondere de ser ut, jo bedre! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 tenkte jeg skulle tegne en engel til deg nå. men kan ikke love at den blir så bra. er ikke akkuratt skilled i å tegne engler Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Thu_guardian, likte englene! Hvis du har flere, så la dem komme! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Jeg fant to bilder via google, som jeg raskt har klasket sammen i Photoshop. Det kan kansje funke som en skisse eller noe. Edit: liten fix Endret 7. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Seriøst. jeg klarer ingen verdens ting i dag. alt går bare feil. ikke forvent at jeg prøver en gang :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå