g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg lengter sårt etter en tatovering. Jeg er på jakt etter en engel/demon slik som denne, men "finere tegnet". Er elendig å tegne selv, derfor spør jeg våre kjære og flinke tegnere. Husk, at det skal bli en tatovering, så ikke så mange detaljer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg kan ikke love noe. men kan forsøke på en tegning i morgen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 YAY! takk skal du ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Check it out. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Her er en engel. Liker spessielt den rosa nyansen i bakgrunnen. EDIT: Så ikke det skulle være til tatovering. Men engel var det iallefall Endret 6. juli 2005 av rc-marcus Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Her er et par bilder jeg liker, bare sånn til inspirasjon har tilfeldigvis ikke scanner, så jeg får ikke briefet med englene jeg allerede har tegnet angels.zip Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Her er et par bilder jeg liker, bare sånn til inspirasjon har tilfeldigvis ikke scanner, så jeg får ikke briefet med englene jeg allerede har tegnet har du tegna alle de? ^^ godt jobba. ser jo såklart at photoshop har hjulpet litt til men veldig godt gjort. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei hysj, du skulle ikke spørre.. Jeg har nok ikke tegnet de nei, funnet på div steder på internett. All ære til "insert name" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 oh :\ jaja. jeg får ta meg til å tegne en fin engel til deg i morgen. går nok ikke så bra nå, med tanke på at jeg er halvtrøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Good enough for ya'? Min > Din. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvis du er mer naugthy enn nice så fins jo slikt Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg kan ta å høre med dama mi Hu liker å tegne slikt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvorfor hører du ikke med folka i tattoo tråden? Noen av dem er jo professjonelle tattoører og har sikkert mange engler/djevler liggende i "boka" si... Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Her er en jeg liker særdeles godt, hadde den som avatar en stund. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har du bildet i sin helhet? ikke kutta av litt av vingene liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå