Portalol Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hold dere til topic da nubs. AmmO, det der var unødvendig. unnskyld, men ok. Har sett noen fra Bærum... syns å huske en "Bærumgutt" ellerno som søkte råd til pc med makspris 50000. lenge siden da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hold dere til topic da nubs. AmmO, det der var unødvendig. unnskyld, men ok. Har sett noen fra Bærum... syns å huske en "Bærumgutt" ellerno som søkte råd til pc med makspris 50000. lenge siden da Typisk! Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 huff nå er du off-topic apen Har du en dårlige engelsk kunn skaper? Herre gud, ape staves "Monkey" engelsk kunn skaper? tror ingen skal klage på språk her Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har bodd 10 år i Bærum til sammen, og bor der nå. Så hei alle bærumværinger! Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er det sant at alle har hårbånd og bling i øra? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei! Jeg er oppvokst i Bærum, bor nå i Oslo Vest. Kjæresten min er bærumsjente (Høvik). Farmor og farfars norske residence er i Sandvika. Og jeg har som sagt bodd syv år av mitt liv på Eiksmarka. Bærum! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei, det er ikke sant. Det er noen som har hårbånd, og mange som ikke har det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kjenner du noen av idolene, da, JoachimR? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kjenner du noen av idolene, da, JoachimR? Det holder også å bare ha sagt hei til en av de Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Christian gikk på ungdomsskolen min, så vidt jeg husker! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Christian gikk på ungdomsskolen min, så vidt jeg husker! OMG! Kan du få tak i han og be han lage en videohilsen til meg? Seriøst? Jeg har allerede fått fra Ali. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har aldri hilst på ham, men han sang visstnok på inntaksmøtet før jeg begynte. (Er jeg blitt fortalt...) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Til dere som bor i Bærum, hvor? Skal vi ha et bærumsmøte en gang? Jeg flytter nok til Trondheim i august, så det er vel lite sannsynlig. edit: her spør jeg hvor, og glemmer å si det selv: Nær verket, om noen vil vite mer nøyaktig tas det på PM. Endret 6. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har aldri hilst på ham, men han sang visstnok på inntaksmøtet før jeg begynte. (Er jeg blitt fortalt...) Spørr han da, jeg vil også ha... sosohal, kan jeg få se? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg får kopiere meldingene mine fra et par andre tråder her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=441110&hl= Sorry men denne tråden er for meningsløs. Vi ønsker ikke et ras av "noen her fra..." tråder eller "noen her som ikke er fra ..."-tråder. Hvis dere vil fortelle forumet hvor dere er fra så er det et eget felt for det i profilen deres. Stenges http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=441109&hl= Meningsløs tråd (dårlig forsøk på en telletråd?) Stenges Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg