Thomaszz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hei! Jeg kjører 1152*864 på skrivebord. Men i BF2 må jeg kjøre 1024*768 for at det ikke skal lagge så mye. Men da blir det ikke full skjerm, når jeg spiller. Må jeg justere skjermen hver gang jeg spiller da? Takker for svar! Endret 6. juli 2005 av Thomaszz Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 holder med og justere det en gang... Hvis du prøver det nå så slipper du kansje og vente på svar fra oss andre Skjermen stiller seg inn slik at når du går inn i spillet hopper den til den justeringen du valgte og omvent igjen Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 holder med og justere det en gang... Hvis du prøver det nå så slipper du kansje og vente på svar fra oss andre Skjermen stiller seg inn slik at når du går inn i spillet hopper den til den justeringen du valgte og omvent igjen Nei den gjør ikke det, men i andre spill enn BF2 skjer det slik som du sier. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det kommer vel an på skjermen? :S Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du kjører vel ikke BF i windowed? Sjekk instillingene og evt. de avanserte instillingene dine for skjermkortet. Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Du kjører vel ikke BF i windowed? Sjekk instillingene og evt. de avanserte instillingene dine for skjermkortet. Hva er windowed?? Har det noe med dette bilde å gjøre? Den skal vell stå på automatisk som den alltid har gjort. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror ikke du har forceware 77.72. Stikk innom nVidia.com å last ned siste driver. Funker hos meg, og der ser kontrollpanelet slik ut : Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Tror ikke du har forceware 77.72. Stikk innom nVidia.com å last ned siste driver. Funker hos meg, og der ser kontrollpanelet slik ut : joda, jeg har nyeste driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå