polljen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Etter å ha vært borte fra SLR i mange år, kjøpte jeg tidlig i sommer en 350D + Sigma 18-125. Jeg ønsker meg også en Zoom med litt lenger brennvidde. Jeg anser meg selv for å være i en "lærefase", og ønsker å kjøpe relativt rimelig optikk i denne fasen. Dyrere (bedre) optikk får vente til jeg får mer erfaring og at jeg da vet med sikkerhet hvilken "kvalitetsoptikk" jeg trenger/ønsker. Jeg hadde egentlig bestemt meg for Sigma 70-300 APO, men denne er det pr. dato ikke mulig å få tak i her i Norge. Alle nettbutikker har ubekreftede datoer tidligst i begynnelsen av august. Alternativet er selvfølgelig import fra utlandet. Jeg har sett meg ut 70-300 segmentet da det her finnes linser med "en viss macrofunkjon", slik at jeg kan testet ut dette området litt også. Jeg er interessert i erfaringer med Tamrons 70-300 linse og med Sigmas DG versjon av 70-300. Erfaringer med andre alternativer mottas også med takk. Men husk at foreløpig er det ikke aktuellt med "dyre" alternativer, det får komme etter behov senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå