fredriku Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei! har nå tenkt å gå for en laptop, litt usikker på hvilken ennå, men det får man se på Uansett, specs er som følger: Intel Pentium 4 530J 3,0GHz Shuttle XPC SB83G5 med SilentX psu og PCI-Express. Skiftet vifte til cpu og brikkesett, da disse bråkte mye, man kan fåes med. Nec 3540A DVD-R/RW/DL osv. PowerColor Radeon X800 Bravo Edition med 256mb GDDR3 minne, men flashet til XL for å holde høyere hastighet på minnet 1gb med BH-5 minne. Creative NX Pro webcam. Microsoft Intellimouse Explorer v3.0 mus med fUnc sUrface musematte. Logitech Internet Navigator Pro tastatur. 54mbps WLAN PCI-kort. Samsung 17" LCD 16ms Noen meninger om hva jeg kan ta for dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 dette er jo nesten helt nytt, så du kan få en del for det. Er ikke dønn stabil på dette området, men jeg mener du hvertfall kan få 10-12 000 for det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 9000? Er du heldig, får du kanskje mer..finne rette kjøperen Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 9000? Er du heldig, får du kanskje mer..finne rette kjøperen Jeg hadde igrunn ikke håpet på noe mer overhodet Så var deilig å høre! Noen som vil ha den? Selvom jeg vet dette ikke er et bruktmarked Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Lager en liten bump og spør om noen andre vil komme med innspill ang pris? Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vet ikke hva tastaturet koster, men det burde være mulig å bygge en tilsvarende maskin for ca. 11.000. Dersom det skal være noen vits å kjøpe brukt, så må prisen være endel lavere. Jeg synes 6000 er ok - men du kan kanskje få 7000 for det. HH Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg vet ikke hva tastaturet koster, men det burde være mulig å bygge en tilsvarende maskin for ca. 11.000.Dersom det skal være noen vits å kjøpe brukt, så må prisen være endel lavere. Jeg synes 6000 er ok - men du kan kanskje få 7000 for det. HH Du har sett det følger med skjerm eller? Mener prisen du nevner er rimelig latterlig.. Mener selvsagt ikke være frekk, men syns ikke noe om dine synspunkter akkurat her.. Endret 8. juli 2005 av fredriku Lenke til kommentar
Han Henning Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei. Så skjermen, ja. 17" LCD fås til under 2000, så jeg tror ikke jeg bommet så voldsomt på anslaget på 11.000,- kr. for ny pc. Spørsmålet da, er hvor mye man skal betale for en brukt i forhold til en ny. Halv pris for såpass nytt utstyr er rimelig. 20 % avslag er dyrt. Såleis; 6-7 tusen, synes jeg er passe. Har ikke lagt vekt på den nye vifta. Muligens er skjermkortet dyrere enn vanlige X800, men det har jeg heller ikke lagt vekt på. Hvis det umodda kortet er på høyde med en XT, så må prisen justeres opp noe. (Gidder ikke betale XT-pris for et billigkort som er modda). HH Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Nei, det er sant. Men altså, eneste som er oppjustert er bios for å følge ATI's referansehastighet (400/1000) så det yter slik det skal. Gir i alle fall 9600 poeng med alt uklokket, så vil ikke si det er dårlig. Når det gjelder skjerm får du vel tak i tilsvarende til rundt en 2000 kr ja, men ikke som er like pen og stilren som denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå