Launch Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har fullt oppdatert Norton antivirus 2005 og har prøvd flere innstillinger og scannemåter på å få bort f.eks "W32.IRCBot" "Backdoor.Ranky" "Trojan Dropper" Norton advarer om disse men klarer ikke å gjøre noe, det kommer filer i qwuarantene men det nytter ikke å tømme den for det kommer like fort noe tilbake. Bruker windows 2000 og er litt usikker på brannmur, men Norton antivirus sin skal da fungere passe bra? Har scannet med demoen av NOD32 men det kommer ikke noe opp, ikke så mye som Norton kommer opp med. Har også prøvd "TDS-3" og "Trojan Remover" Sliter nå og er trøtt og lei, CPU jobber 100% og PC'n er nermest ubrukelig pga dette Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har du prøve å søke i sikkerhetsmodus? Du kan jo prøve og laste ned Backwork. Hos meg fant det programmet 2 trojanere eg ikkje var klar over at eg hadde. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Prøvde sikkerhets modus scan ja, men det kom ikke opp noe. Holder på å kjøre TheCleaner 4.1 Pro nå så jeg får teste Backwork etterpå. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 W32.IRCBot Søk på de andre på google, og du vil finne løsningene der. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Joda men trodde nå disse forbanna antivirus programmene kunne gjøre noe av jobben, er liksom derfor man har dem Tar heller reinstall enn å begynne å kødde med registeret å rote rundt Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Kan ikke du heller først prøve å se om det lykkes å fjærne manuelt før du formaterer? Får du det til så har du tross alt lært litt av det. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Problemet var at det ble lagd nye virus eller det kom inn nye virus hele tiden, virket som en hissig virusgenerator hadde slått seg ned på harddisken min, formaterte og skulle legge inn Norton antivirus før jeg koblet til nettet, men da kom det opp no kødd om at den trengte internet explorer 6 av en eller annen merkelig grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå