Sjokolade1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 herlighet.. han er da menneske selv om han er president! alle gjør feil, alle har tryna på sykkel, men ingen av dere har, eller kommer til å bli et like stort forbilde som han.. hvorfor media i Norge setter han i et dårlig lys, kan man lure på!? hva har han gjort?! starta krig? JA! men hva ville Norge gjort hvis det samme hadde skjedd her som i New York!? Bush ga Irak muligheten til å gi seg, til å uskadeliggjøre alle masseødeleggelses våpnene. Siden de ikke gjorde det, måtte han handle! tenk litt over det før dere sier dritt om Bush, kunne dere gjort det noe bedre? Det blir som å se på en fotballkamp, vi kan se alle feilene de gjør, men ikke spillerne selv.. men tror dere virkelig dere er flinkere fotballspillere selv?? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) herlighet.. han er da menneske selv om han er president! alle gjør feil, alle har tryna på sykkel, men ingen av dere har, eller kommer til å bli et like stort forbilde som han.. hvorfor media i Norge setter han i et dårlig lys, kan man lure på!? hva har han gjort?! starta krig? JA! men hva ville Norge gjort hvis det samme hadde skjedd her som i New York!? Bush ga Irak muligheten til å gi seg, til å uskadeliggjøre alle masseødeleggelses våpnene. Siden de ikke gjorde det, måtte han handle! tenk litt over det før dere sier dritt om Bush, kunne dere gjort det noe bedre? Det blir som å se på en fotballkamp, vi kan se alle feilene de gjør, men ikke spillerne selv.. men tror dere virkelig dere er flinkere fotballspillere selv?? word. Skjønner ikke hvorfor folk er imot ham. Helt grei president spør du meg. Endret 13. juli 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 word. Skjønner ikke hvorfor folk er imot ham. Helt grei president spør du meg. Hør på talene og utspill han kommer med. Hør gjerne hele greien, og ikke bare de korte utdragene på TV. Har gjort det flere ganger og klarer ikke å sitte igjen med et annet inntrykk enn at denne personen er noe mindre begavet. Skjønner heller ikke at det er noe galt med å henge ham ut i media. Det skjer med stort sett alle politikere rundt om i verden. Forøvrig har jeg ikke trynt på sykkel en gang pga. mye grus og et par ganger i fylla de siste 10 årene. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 O.o ooh, så gøy det er å mobbe georgew. Han blit uthengt i norske medier, og som en følge hater det norske folk ham. Jeg ser ikke poenget med å overvåke alt hva mannen gjør, skrive ned alt han sier, i håp om at det kanskje oppstår noe vi kan le av. Jeg tør vedde på at de fleste av dere har krasjet på sykkel før, og det hender faktisk folk på hans alder stadig vekk. Tja, jeg har syklet til skolen de siste 5 årene, og tryna EN gang. Tror jeg har hatt fire kræsj i mitt liv. Han her sykler ikke ofte, og de få gangene han gjør det, ender han på trynet. Det sier jo litt. Medbragt lege? Ser for meg en hærskar av folk jogger etter han på sykkelen. En advokat, sykepleier, IKT-support, mekaniker, assistenter og hva han må finne på å ta med. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Merkelig hvordan alle forummedlemmene i Norge, som ikke vet noe om Bush bortsett fra at aviser og artikler som denne sier "Han er dum, han!", har veldig sterke meninger. Også rart at han som er president ikke får lov til å tryne på sykkel, som alle andre vanlige dødelige.. Feynman: Bush er/var en av statenes beste talere, derfor ble han president. Han fikk ikke bare stemmer fordi han er sønnen til Bush sr., men fordi han er en ålreit kar folket stoler på. Hvordan vet du at han ikke sykler ofte, Mixel? Endret 14. juli 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Feynman: Bush er/var en av statenes beste talere, derfor ble han president. :!: Godt du postet denne kommentaren i Humor. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg synes ikke han er en god president fordi han ikke kan sykle godt nok. En god president bør kunne sykle skikkelig. Endret 14. juli 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Feynman: Bush er/var en av statenes beste talere, derfor ble han president. :!: Godt du postet denne kommentaren i Humor. Hadde han ikke vært flink til å tale for seg hadde han blitt eid i alle debattene valgene kryr av, og aldri blitt president. Forresten har han begynt å få problemer i det siste, og det spekuleres i om han har fått et snev av begynnende alzheimers.. Men hvis du finner noen av talene hans fra 2000, er det ikke tvil om at mannen kan tale. Å si at han høres mindre begavet ut er hvertfall en mild overdrivelse. Endret 14. juli 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvordan vet du at han ikke sykler ofte, Mixel? Tror du Bush sykler til jobb? Han sykler sikkert endel, men tviler på at han sykler på langt nær så mye som jeg, og jeg tryner sjeldent. Jeg pleier dessuten ikke meie ned folk når jeg sykler: Såpass kontroll har jeg da: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hahaha til dere som henger han ut. Dere detter aldri? Gamle folk som detter på isen, er de på barnehagestadiet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Han her sykler ikke ofte, og de få gangene han gjør det, ender han på trynet. Det sier jo litt. Ja, det at han ikke sykler ofte tilsier at han ikke får så mye trening, og derfor har større sjanser for å falle. Hadde vært værre om dette hadde vært thor hushovd. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hadde han ikke vært flink til å tale for seg hadde han blitt eid i alle debattene valgene kryr av, og aldri blitt president. Før valget var det fire TV-sendte debatter. Debatten foregår slik at debattlederen presenterer et problem, deretter får de to debattantene en gitt tid til å uttale seg. Partilederdueller, à la det man finner i Norge, er ikke en del av den amerikanske valgkampen. Jeg så på noen av disse under sist valgkamp. Var ikke videre imponert over noen av kandidatene. Virket som de hadde pugget en del før de kom dit. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Støtter Zethyr her Jeg veit hvor kjipt det er når du står litt høyere enn andre, og folk ler av deg hver eneste gang du gjør noe feill Jeg, f.eks., ligger på 5 og 6 i alle fag på skolen, så når jeg svarer feil får jeg som oftest hånlig latter tilbake.. Og når jeg gjør noe ekstremt godt, f.eks. 6-er på norsktentamen, så får jeg et klapp på skuldern av selv de verste mobberne Så Bush er en kul fyr, men en god president er han ikke, så ikke le av sykkeltabben hans Bush skled på veien, og måtte bandasjeres av sin medbragte lege, opplyste McClellan. Det er foreløpig uklart hvor store skader politimannen fikk./QUOTE] Her ser man hva oppmerksomheten blir trukket vekk fra.. Man fokuserer mer på at Bush er dum enn skadene han utgjør Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg veit hvor kjipt det er når du står litt høyere enn andre, og folk ler av deg hver eneste gang du gjør noe feill Bush var en middelmådig student på universitet, han dro på tjuvperm da han var i militærtjeneste, og oljeselskapene han ledet gikk ad undas. Men noen har altså tatt ham under armene og ført ham opp i presidentstolen. At jeg har dette inntrykket har ingen annen grunn en hva mannen er og hva han står for. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hahaha til dere som henger han ut. Dere detter aldri? Gamle folk som detter på isen, er de på barnehagestadiet? Joda, jeg tryner som regel hver dag. OG jeg synes ikke det var så altfor morsomt at han tryna når han syklet terreng, men når man kalrer å meie ned og skade en politimann alvorlig. Da er det morsomt, og han kan kalles en kløne. Gamle folk detter på isen fordi de har dårlig balanse. Bush "falt" ikke, han kjørte inn i en annen person. To vidt forskjellige ting. Jeg gleder meg til å se to gamle mennesker løpe inn i hverandre på isen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg synes ikke han er en god president fordi han ikke kan sykle godt nok. En god president bør kunne sykle skikkelig. :!: Der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå