Lanka Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Sier jo litt når Bush er ute og sykler og støter på lovens lange arm som måtte på sykehus Vg artikkel Edit : Hva menes med det som står i brødteksten? I År som ifjor?... Endret 6. juli 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Blant verdens mektige mann og kan ikke sykle... :!: Edit : Hva menes med det som står i brødteksten?I År som ifjor?... Han kolliderte før og...! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hehe konge! den mannen er GAL Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Haha idiot! *bring frem støttehjulene* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 øh..fyren kan ikke sykle, og de velger han som president ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sier det igjen, Bush er fortsatt i barnehage stadiet. De fleste barn på skole kan faktisk sykle. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Han regner vel med at alle viker for ham siden han er preidenten.. Not.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 O.o ooh, så gøy det er å mobbe georgew. Han blit uthengt i norske medier, og som en følge hater det norske folk ham. Jeg ser ikke poenget med å overvåke alt hva mannen gjør, skrive ned alt han sier, i håp om at det kanskje oppstår noe vi kan le av. Jeg tør vedde på at de fleste av dere har krasjet på sykkel før, og det hender faktisk folk på hans alder stadig vekk. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Overvåke? Det blir strengt tatt bare satt ut på VG. Og vi observerer det og får det inn her. Du trenger ikke å leke "The american Dream" heller. Han kan ikke høre deg! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 O.o ooh, så gøy det er å mobbe georgew. Han blit uthengt i norske medier, og som en følge hater det norske folk ham. Jeg ser ikke poenget med å overvåke alt hva mannen gjør, skrive ned alt han sier, i håp om at det kanskje oppstår noe vi kan le av. Jeg tør vedde på at de fleste av dere har krasjet på sykkel før, og det hender faktisk folk på hans alder stadig vekk. Jeg har kræsjet på sykkelen 2 gange minst. Begge gangene var kammeratene min skyld i det.. :!: Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 @ kommentaren til fredrikrb Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Få han til å lære seg å sykle. om han detter av sykkelen, who cares. så lenge politimannen overlever så er det vel ikke så viktig Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Edit : Hva menes med det som står i brødteksten?I År som ifjor?... Bush har også tidligere hatt uhell mens han har vært ute og syklet. I mai i fjor ble Bush kastet over styret på sin terrengsykkel da han syklet i Texas. Presidenten fikk den gang synlige merker på nesen og haken. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har vi ikke alle falt av sykkelen en gang eller to da? Det er helt normalt! duh! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har VG litt lite å skrive om eller? Om presidenten i usa har tryna på sykkel, er meg revnende likegyldig. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 fint at han sykler da så gjør han hvertfall noe bra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alle tryner vel på sykkel nå og da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 fint at han sykler da så gjør han hvertfall noe bra Stemmer! Husker ikke lenger hvor mange ganger jeg har tryna på sykkelen den siste tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå