roar_1A3 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har MP3 og midi filene... Men! Jeg vil ikke ha hele på telefonen min. Finnes det noe program som gjør at jeg kan velge hvilke deler av sangen jeg vil ha og lage ny fil til å legge på mobilen min? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 tja hvordan mobil har du da:P? Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 tja hvordan mobil har du da:P? Det står i signaturen dersom det har noe å si Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du kan "klippe" ut delen du vil ha med et lydopptakprogram som audacity ellerno. Det er forresten gratis. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Du vil ha et program? Da er "Programvare, spill og OS" riktig kategori. edit: Are glemte å flytte. Endret 6. juli 2005 av arehei Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Du kan "klippe" ut delen du vil ha med et lydopptakprogram som audacity ellerno. Det er forresten gratis. Takk, men det funket ikke med midi-filer Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Mener å huske at anvil studio fikser den biffen. Har ingen link, men google finner det sikkert for deg. Også det er etter hva jeg husker gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå