FenrisC0de Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Prøver å spille av en Mp4 video på telefonen, får lyd men ikke bilde.. whats wrong? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 den er for stor (Oppløsningen) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 den er for stor (Oppløsningen) ah, riktig.. men når jeg så på den i riktig oppløsning hakket det som møkk.. Lenke til kommentar
JokkMok Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ang. video opptak Er det kun mulig å ta opp 12-13 sek? finner ikke noen plass du kan velge opptakstid. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ang. video opptakEr det kun mulig å ta opp 12-13 sek? finner ikke noen plass du kan velge opptakstid. Sett den på høy kvalitet så kan du filme hvor lenge du vil. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ang. video opptakEr det kun mulig å ta opp 12-13 sek? finner ikke noen plass du kan velge opptakstid. Sett den på høy kvalitet så kan du filme hvor lenge du vil. Thanks mister. Lenke til kommentar
BraveCoward Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ah, riktig.. men når jeg så på den i riktig oppløsning hakket det som møkk.. dontgetit.gif Det har med frameraten på filmen. mp4 eller 3gp til mobil har bare 15 bilder pr.sekund ca. vanlig PAL (europeisk standard) har 24 bilder og NTSC (amerikansk) har 29 tror jeg. Filmen hakker fordi den hopper over noen bilder i sekundet. Det finnes programmer som kan lage 3gp filmer med mindre hakking, det heter mpegableX4live, er gratis og finnes her : http://www.mpegable.com/download/X4live/mp...4live-Setup.exe Men det er litt komplisert å sette seg inn de mer avanserte innstillingene. Det er også bedre å lage film i 3gp format og ikke mp4. mp4 funket ikke på min k750, men det gjorde 3gp. Et enkelt program du kan bruke gratis er faktisk Nokia PC-suite. I mediespilleren der kan du lagre mpeg filmer i 3gp format i 176x144 oppløsning som funker på k750`n din. Men det blir desverre den noe hakkete kvaliteten. Greit nok og tar liten plasss Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Her er ett supert tips for å få veldig bra video-kvalitet på K750i. Den støtter faktisk 30 fps i mp4 format: Programmet som brukes er Nero Recode 2 og guiden finner du her: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå