Ehrgeiz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 AAAARRRRGGGG!!!!! Jeg avskyr sprit å annet dritt!!!! Hva i alle dager gjør du i denne tråden da? Ontopic: Ballantine's Finest Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 tillat meg å redigere på en kjent frase: "man har ikke mer moro enn man lager selv" "man har ikke bedre sprit enn den man lager selv" Lenke til kommentar
1447 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hot'n Sweet skal jeg ikke bli full på igjen, har vært det en gang.. og ALDRI mer.. I hear you! Vonde minner om tyrker... klarer ikke en gang vanlig tyrkisk pepper godteri på grunn av det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 4 Deler sprite 2 Deler Meierienes tropisk 1 Del Absolutt Citron Går glatt ned halsen Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hot'n Sweet skal jeg ikke bli full på igjen, har vært det en gang.. og ALDRI mer.. Å joda, ek..... Endret 1. august 2005 av azzman Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hennessy Timeless er vel ganske grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå