LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Sitat frå trøndelag: Ka farsken? E de kaffi i karsken? Og hvor i Trøndelag snakker de sånn? "Farsken"? :!: Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Sitat frå trøndelag: Ka farsken? E de kaffi i karsken? Og hvor i Trøndelag snakker de sånn? "Farsken"? :!: Her på inderøya gjør vi det Bære at hen sei vi: ka farsken (prøv å sei d m dialækt)! e d kaffe i karken Endret 15. juli 2005 av Z4rgo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jaja, Nord-Trøndere, dere er nå noe for dere selv. På pen Byåsing så ville det blitt noe sånn som dette: Ka fa'an? E'e kaffe i karsken? Lenke til kommentar
1447 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Christiania Vodka er simpelthen den beste vodkaen jeg har smakt. Fikk en flaske til min 20årsdag og den smakte himmelsk. Tror den ligger på rundt 7-800 kroner per flaske her i Norge, men noen ganger er det faktisk verdt det. Christiania Ultra Premium Vodka - Pris: 350,00 Pris pr. liter: 500,00 Flaskeinnhold: 70 cl Forresten så får man Kalinka Vodka på plastflaske.... Pris: 159,90 Pris pr. liter: 319,80 Flaskeinnhold: 50 cl Endret 24. juli 2005 av 1447 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ......sprit? vel, de som mener at de ikke sjekker pakkene man sender fra utlandet må jo tenke seg litt om her... hvorfor i all verden bruker ikke narkotikasmuglere dette bare da? hvis de ikke sjekker.. herre min hatt Fordi bikkjer snuser på pakkene Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Hvorfor plast?? Fordi det ikke skal klirre i sekken når han går forbi mor? Riktig Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvorfor plast?? Fordi det ikke skal klirre i sekken når han går forbi mor? Riktig Derimot, viss du har alkohol over ~55% i den plastflaska, drikk du ikkje berre vodka lenger. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har ikke så stor lommebok, og har lyst på god og billig sprit(helst rundt 40%)... Det finnes ikke her i Landet!Takket være en gjeng bedrevitende personer,som styrer landet som om det skulle vært en stor barnehage. Tilbake til tema,Dworek er den minst dyreste vodka'n på polet og fungerer akkurat like godt til amatørmiksing,som de dyreste merkene. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sortlandia hvis økonomien er trang, noe den var da jeg var yngre Ellers har vi jo Finlandia og Absolut Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 1 del absente 1 del vann sukkebit isbiter Blir dessverre ikke så billig i lengden. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...kalinka&x=0&y=0 Kalinka er jo ganske godt ( ) Men det er shit billig Ellers pleier jeg og kjøpe en flaske(finnes på plast ting og) hot'n sweet siden det kan drikkes rett fra flaska, Eller kjøp noe seksti og mekk tyrker selv www.tyrker.com Endret 29. juli 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hot'n Sweet skal jeg ikke bli full på igjen, har vært det en gang.. og ALDRI mer.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ved Odins vrede! Vikingfjord ffs!!! Lenke til kommentar
Pink_Luxemburg Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sprit?????? Det er noe av d värste som finns!!!! I HATE SPRIT!! Lenke til kommentar
Pink_Luxemburg Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor plast?? Fordi det ikke skal klirre i sekken når han går forbi mor? Riktig Derimot, viss du har alkohol over ~55% i den plastflaska, drikk du ikkje berre vodka lenger. AAAARRRRGGGG!!!!! Jeg avskyr sprit å annet dritt!!!! Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Christiania Ultra premium er en SMOOOTH vodka Men ikke akkurat noe for slunkne student lommebøker. Hvis en liker litt syrlige drinker: Vodka squirt sitronsaft Schweppes Lemon Feh. Her er noe du må prøve neste gang du drikker Sambuca: Ta en flat skål å hell på Sambuca så den akkurat dekker bunn av skålen. Sett et shotglass opp ned midt i, og tenn på Sambuca'n. Nå skal en se at det pipler rundt glasset når dampene blir sugd inn i glasset i det det blir varmet opp Så er det bare å bøye et sugerør. Stikke inn under glasset og suge i seg. Slår kjapt i skallen. Men forsvinner også ganske fort ut igjen desverre. Men artig uansett. PS! I Sambuca er det krydderet som gjør at den brenner. Den har ikke høy nok % til at det er spriten alene som får den til å brenne Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ved Odins vrede! Vikingfjord ffs!!! Ja det er jo kjempe billig.. Ja du kan ikke bare drikke tyrker da blir man kjempe kvalm .. Ta med no tuborg og :wub: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Everclear 190 proof ftw! Billig er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå