Eirikk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hva er den beste og billigeste spriten du får tak i her i Norge? Har ikke så stor lommebok, og har lyst på god og billig sprit(helst rundt 40%)... Og det MÅ være plast og 50cl.. Endret 6. juli 2005 av Eirikk Lenke til kommentar
robbin Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 den meste er nok Vikingfjord 40% men drit dyr da!! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Billigste må være hjemmebrent EDIT: Det er morrsomt å dra til polet å kjøpe sprit når man er mindreårig Endret 6. juli 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 www.vinmonopolet.no finner du priser! Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg trenger ikke gå å kjøpe da.. har venner.. hehe.. og hjemmebrent smaker piss.. har smakt det.. jeg vet ikke hva som er så godt da.. men ser så klart prisen der.. Endret 6. juli 2005 av Eirikk Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva som er godt? Kommer alt ann på hva man blander med. Blande med batery er best mener jeg. Men så drikker jeg skjelden sprit... Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hva er det som smaker godt og er godt å blande med da? si meg gjerne noen blandinger.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ungdommen i dag blander vel med det aller meste, men vodka/battery, vodka/sprite og vodka/iste pleier å være tre vanlige. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bacardy og Cola. Vodka + Lemon (schweppes). Gin + Tonic. Vodka + Battery / Red Bull Vodka + Cola. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bare en ting som duger. Jack Daniels! Men det er vel ikke det du skal ha, da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Bare en ting som duger. Jack Daniels! Men det er vel ikke det du skal ha, da. Det er digg. Men foretrekker heller diverse scotch whiskey fremfor bourbon whiskey generelt. Good ol' Famous Grouse er heller ikke å forakte. Lager en liste Øl: 1. Guiness 2. Mythos (gresk øl) 3. Heineken Whiskey: 1. Famous Grouse 2. Jack Daniels 3. Springbank Vodka: Smirnoff Rusbrus: Error message: A fatal error has ocoured! Reason: CPU overload, too bad taste. Ikke kjøp rusbrus, for å si det sånn. Endret 7. juli 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 190 proof Everclear. Fåes fra Nederland, går fint gjennom tollen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvorfor plast?? Kanskje det skal tas med inn på festival eller noe, og vår kjære trådstarter ikke gidder å helle over på brusflaske. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvorfor plast?? Kanskje det skal tas med inn på festival eller noe, og vår kjære trådstarter ikke gidder å helle over på brusflaske. Hvilken god sprit fåes kjøpt på plast da? HAr sett en før og den var ikke noe god.. Men finnes jo annet drikke whiskey feks på plast. Men vet ikke om noen "vanlig" vodka på det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vet ikke om den finnes i norge men skyy syns jeg smaker veldig godt Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Gin er den beste spriten i mine øyne. Bland 2 deler gin med 1 del tonic og litt sitron, husk masse is, get sloshed! Kalinka Gin'en er billig, men skal man lage en "ordentlig" gt må man ha bedre saker! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 190 proof Everclear. Drikkes bar of course. Lenke til kommentar
falcon77 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skyy finnes på polet, og jeg synes det kanskje er den aller beste vodkaen Hvis du skal ha noe billig, så kjøp ei halvflaske med vodka, noen av dem finnes på plastflaske. Synd de ikke har After Shock i Norge lenger, det er jo absolutt kongedrikk....ha Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Gin er den beste spriten i mine øyne. Bland 2 deler gin med 1 del tonic og litt sitron, husk masse is, get sloshed! Kalinka Gin'en er billig, men skal man lage en "ordentlig" gt må man ha bedre saker! Prøv gin og juice. Er så digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå