Larshen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc til skolen til høsten, å jeg har ganske stramt budsjett. Så jeg lurer på hva man får mest for 7800 Kr.? Pc-en skal brukes til word,Surfing, å litt spilling av FM.2005/2006. Jeg er åpen for alle tips. Takk på forhånd. -Larshen- Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 www.shg.no Håper du finner noe knall der. -John Lenke til kommentar
mastro Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) www.shg.no Håper du finner noe knall der. -John Noen med erfaringer eller som kan vise til tester av "shg-maskinene"? God ytelse i forhold til pris? Vurderer allerede 1557 serien. Duger sghmaskinene til samme pris, eller bør jeg gå for 1557? - Har forresten svært lite peiling på hva som er bra og ikke innen bærbare. Setter pris på tips for gode maskiner fra 10 - 13.000 Endret 6. juli 2005 av trasher Lenke til kommentar
E.T Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7400 Genial pris på en såpass solid maskin 512 ram, ok CPU (litt under pentium M, men CPUen merker du ikke så veldig mye av i vanlige programmer som du lister opp her) og OK grafikkytelse (litt over den beste intel intererte. Den takler world of warcraftfint, så da burde det absolutt gå bra med FM ) Ellers er den 2.9kg, har et nydelig utseende og solid byggekvalitet Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7400 Genial pris på en såpass solid maskin 512 ram, ok CPU (litt under pentium M, men CPUen merker du ikke så veldig mye av i vanlige programmer som du lister opp her) og OK grafikkytelse (litt over den beste intel intererte. Den takler world of warcraftfint, så da burde det absolutt gå bra med FM ) Ellers er den 2.9kg, har et nydelig utseende og solid byggekvalitet Og batteritid på 1,5 time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå