juleribba Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hello jeg formaterte akkurat pc'en ( gjort mange gange før) men denne gangen når jeg hadde gjort alt ferdig fant jeg ut at video filene mine ikke spilles av i bra kvalitet! deter fårlige farger, kornete, lyst. ja det meste får å si det sånn. jeg har et 6800 som er moddet til 16*6, dette må jo stilles inn igjenn etter formateringen, men det hjelper ikke verken og deaktivere eller aktivere disse. kortet er ikke klokket. begynner å lre fælt på hva dette er !!! det er ikke korrupte filer heller, da både gamle og nye ( akkurat lastet ned) er det samme med, dette gjelder også alle avspillingsprogramm ( vlc, wmp, dvx player ) ps. spill og bilder fungerer som bare det!, har også sp2 installert please hjelp meg, er det noen innstillinger eller ettellerannet som jeg ikke vet om? takker for svar Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har opplevd det samme etter at jeg lasta ned den siste NVIDIA-driveren, skulle se på noe video i dag, og da var det lyst, kornete og dårlig kvalitet. Er nok noen driverinnstillinger som må gjøres for å fikse dette! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 1. Gå til Color Correction 2. Velg overlay på toppen av sida 3. Nederst på sida velg advanced. 4. Dette skal fikse problemet Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Faen så mange som starter ny topic om dette problemet! har jo vært diskutert i hvertfall 3 topics som jeg har lest, bruk "søk" funksjon da Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) ok sorry, trodde bare dette var litt merkelig takker uansett for svar Endret 6. juli 2005 av juleribba Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 1. Gå til Color Correction2. Velg overlay på toppen av sida 3. Nederst på sida velg advanced. 4. Dette skal fikse problemet fy feite, jeg elsker deg, da blir det simpsons i dag også... akkurat fått 6800GT kortet (tilbud i forrige uke, ALLE fikk jo med seg det) og var glad og alt, men så fikk jeg ikke sett simpsons, men nå får jeg det og en enda gladere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå