Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elkjøp-reklame

Nuffern

Anbefalte innlegg

Hentet fra elkjop.no:

--------------------------------------------------

HEWLETT PACKARD XE3F5605H 10.995,-

Prisgunstig alt-i-ett multimedia-bærbar fra HP

Bærbar multimedia-PC med Intel Celeron 1,13 GHz prosessor, 128Mb arbeidsminne, 20 Gb lagringskapasitet og innebygget 56k modem, samt 10/100 nettverk. Maskinen leveres med CS-Rom og 14,14" TFT fargeskjerm.

Fett at de endelig har begynt å legge ved Counter-Strike på egen dedikert rom-brikke!!! Her snakker ved hastighet ved loading!

c64.jpg

[ Denne Melding var redigert av: nuffern på 2002-07-29 22:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser vel bare at Elkjøp ikke er stedet å kjøpe data :wink:. Celeron 1,13 begynner dessuten å bli litt sinke nå ja..

Edit: Må lære meg å lese gjennom ting før jeg poster :wink:

Rimelige webhotell: www.bkmedia.no

[ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-07-28 11:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Nuffern skrev (2002-07-27 21:50):

...Maskinen leveres med CS-Rom og 14,14" TFT fargeskjerm.

Fett at de endelig har begynt å legge ved Counter-Strike på egen dedikert rom-brikke!!! Her snakker ved hastighet ved loading!

Dette med CS-rom var vel en del av poenget, eller misforstod jeg?

Lenke til kommentar

hehe, det er lov å bruke hjernen også da gutter. CS-ROM. Hvis dere titter den på tastaturet deres krever det ikke mer enn middels iq for å skjønne at dette er en skrivefeil og at det skal være CD-ROM.

Og som kommentert over her er det ikke så aller værst pris for en bærbar PC. En tilsvarende laptop på komplett koster faktisk 14.000,-

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Quote:

Den 2002-07-29 15:09, Xell skrev:

hehe, det er lov å bruke hjernen også da gutter. CS-ROM. Hvis dere titter den på tastaturet deres krever det ikke mer enn middels iq for å skjønne at dette er en skrivefeil og at det skal være CD-ROM.

Shit! Hører dere det gutter?! Det skulle være CD-ROM og ikke CS-ROM! Hahahahahahahahahahahahaha! Tenk at vi kunne være så dumme. Hahahahahahahahahahaha! Vi er dumme altså.. takk for at du fikk oppklart det Xell..

Lenke til kommentar

Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-07-30 09:12):

Hæ? Skulle ikke det være CS-ROM?

Nå er jeg nødt å avbestille!

Jeg fikk PC'en idag, og til min store overaskelse stod det CD-ROM der og ikke CS-ROM. HElvett.e, nå har jeg kasta 11000kr rett utav vinduet. Jeg ble så forbanna at jeg kasta PC'en ut fra terrassen i 6 etasje i en boligblokk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...