Cobos Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tenkte jeg skulle nevne det her også siden å rapportere ting i prisguiden ikke ser ut til å fungere i det hele tatt. Pga en idiotisk feil så kommer noen headsett fra XD og MPX opp som W800i til 699,- noe som jo er litt dumt Cobos Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Tror denne er kraftig feilpostet. Og feil skal du rapportere med en knapp i prisguiden og ikke her i forumet. Og hvis det ikke funker; ikke post her. Det skal gå. Endret 6. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Det er jo det som er poenget mitt... Iogmed at det var masse rabalder rundt det at prisguiden nå tar 1kr per klikk så var noe av begrunnelsen at man skulle ha råd til å ha en person til å jobbe med prisguiden. På en såpass HOT vare som jo W800i er synes jeg det er litt rart at denne får stå som den gjør såpass lenge. Godt over 24t siden jeg rapporterte feilen via de rette kanaler. Det ser ikke ut til å ha noen som helst effekt, derfor postet jeg her. Cobos Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Flytter denne til Tilbakemeldinger til amobil.no. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Heisann Da skulle det være ordnet. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå