cruella Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en ibook....skal begynne å studere til høsten og har falt for den vakre ibook´en....men så er jeg da avhengig av å kunne levere oppgaver via nettet til skolen å de regner jeg med de må være i word....derfor lurte jeg på om dette kom til å bli ett problem dersom jeg satset på en slik ibook? takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei overhodet ikke. Når du kjøper ibook følger programvarepakken Apple Works med, noe som tilsvarer MS Office. Der kan velge å kunne lagre som .doc eller hva du måtte ønske. Jeg bruker mest TextEdit som er en avansert version av wordpad. Den kan også lagre i .doc. På de nye apple maskinene mener jeg at en trial version av MS Word flølger med. Men jeg brukte Text edit for det meste, og jeg gikk på en såkalt windows skole (hvor alle skulle ha bærbare pcer med windows på) og jeg fikk levert alt til lærerne uten problemer,selv om jeg hadde mac. Lykke til med mac, kjøp også får du PMe meg eller stikke innom www.mac1.no hvis det er noe du lurer på. Steven Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg fikk min nye iBook på tirsdag (wohoooo), og der lå det en "test drive" av MS Office. Og jeg må si, word for mac er rett og slett fantastisk i forhold til hva det er i windows. Litt uvant først, men så utrolig pent når du er vant til det. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du kjoeper bare Microsoft Office for Mac, saa faar du hele pakken. Jeg var heldig og fikk bytte Office mot Fruityloops av en god venn av meg. Office for Mac grisebanker "Normal" Office bare som det er sagt! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Feilpostet, flyttes til Programvare -Mac Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Istedet for den svindyre Office-pakka, har jeg valgt å kjøpe iWork fra Apple. Pages er bare helt nydelig! Ellers kan gratisalternativet AbiWord være verdt en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå