jaha Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 lurte på om noen har no tips om hvordan jeg kan få vifta på q-tec'en til søster mi stillere jeg.. den bråker jo nesten værre enn delta-viftene mine!! :O Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Selv modda jeg en gammel Q-Tec PSU som brukes til "backup-maskinen" min. Jeg koblet viftene inni PSU til 5 volt, istedet for 12 volt som de står på nå. 5V = Rød ledning i PSU. Hvis det ikke er noe særlig "high-tec" maskin, så kunne du jo ha kjøpt en ny PSU, hvis det er et alternativ. Som du sikkert vet, så er ikke Q-Tec strømforsyninger noe av det beste du kan ha i en maskin. Men min modifikasjon på viftene i Q-Tec strømforsyningen har jeg ikke hatt noen problemer med. (400W versjonen tror jeg, Dual Fan). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kjøpe nye vifter! Papst fra Komplett eller Microplex.. Eller best av alt; SilenX fra Vendur: http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPa...3257cbaa6096cc2 Det går også ann å sette på en viftestyring.. Men da får man jo ikke like god luftstrøm, noe som ikke er så trygt i en Q-tec.. Har selv en Q-tec 460W Dual Gold! Nasty jævel på 32dB.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå