?????? Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Har et problem som begynner å irritere noe j... Når jeg surfer med ie så går bruken av minne gradvis oppover til det går fullt på 2 gb eller noe, så får jeg feilmelding og alle ie vinduene forsvinner. Minne går da tilbake til det normale. Etter å ha surfet en stund så er det fullt igjen. osv osv Noen som har hatt samme problemet? Når jeg ser i oppgavebehandlingen så står det at ie bruker en god del minne, men usikkert på at det er med å bruke alt av den store mengden. Nå er minne snart fullt igjen så jeg må sende emne. Spør så kan jeg svare etter restart av ie Endret 6. juli 2005 av ?????? Lenke til kommentar
?????? Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Ingen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har du undersøkt om det er noe virus på maskina? En annen ting som kan være et problem er hvis du bruker mange IE vinduer samtidig, det tar en del minne, men det tar litt tid å komme opp til 2 GB brukt. Har du testet hvordan det går hvis du prøver en annen browser? Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ikke helt det samme, men ganske likt likevel. Hvis jeg har IE staaende en stund(var vel en 10-15 timer sistgang) saa gikk jeg tom for minne, og windows bestemte seg for aa oeke swapfil stoerrelsen(jeg har 1GB med ram, burde holde i massevis) Sjekka minnebruk, IE klikka inn paa rundt 300-400MB, skrudde av IE, prosessen kjoerte fortsatt, terminerte prosessen, minnebruk gikk ned til "normalt" igjen. Dette er en WinXP SP2 fullt patcha, helt nyinstallert... vet ikke hva jeg skal si... Den blir ogsaa en smule ustabil og treig etter rundt 3-4 dagers bruk, og maa restartes... Eneste grunnen til at jeg installerte WinXP er at webcammen min ikke fungerer i Gentoo(eller... jeg har ikke proevd egentlig da ). For aa ta en sammenligning, Gentoo med Opera og Mozilla, gaim, bittorrent, apache, pluss en haug med andre ting kjoerte konstant uten noe minnebruk over det normale i 16 dager, helt til jeg bestemte meg for aa bruke webcammen og maatte reboote til windows... (dette er ikke et angrep paa windows, bare en liten sammenligning liksom, oensker ikke at dette blir til en flamewar) Men om problemet ditt, jeg bruker IE veldig sjelden, bare naar jeg skal ha blink betachatten til aa fungere normalt(fungerer ikke i Opera), kunne seff brukt firefox, og blir nok aa installere det eller mozilla ettehvert. Men har ikke hatt noe slike problemer naar jeg ikke har brukt IE, saa tror det er enten en memory leak, eller andre ting med den akkurat naa, faar bare haape at de fixer det etterhvert. Lenke til kommentar
?????? Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Kjører bare et par vinduer i gangen. har kjørt virus scan, ad-ware og spyboot. Lenke til kommentar
?????? Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Får disse feilmeldingene Se vedlegg! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vel, det naturlige spørsmålet å stille er jo da selvfølgelig: "Hvorfor i allverden bruker du Internet Explorer??" Lenke til kommentar
?????? Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Mulig det ikke fungerer med Opera også. Ikke prøvd ennå. Når jeg først har IE så skal det fungere,skal ikke være slik Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ut fra vedlegget ditt ville jeg kjørt en minnetest. Har du gjort dette? Lenke til kommentar
?????? Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Nei, hvilket program anbefales? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå