andgeorg Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Noen som vet hvor kraftig cpu som trengs for at et skjermkort som Geforce 7800 GTX skal kunne prestere optimalt? Er det tilsrekkelig med en AMD Athlon 64 3500+, eller vil denne bli en flaskehals i systemet? Håper noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror ikke en AMD Athlon 64 3500+ vil bli noen flaskehals. Jeg har en selv med 2x6600GT. Dette er en ganske kraftig prosessor, og forskjellen i ytelse mellom denne og modellene ovenfor er ikke så stor. (men prisen derimot) Lenke til kommentar
andgeorg Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ok takk for det. Ser det står i testen av 7800 at man bør satse på en av de kraftigste Athlon 64- eller Pentium-prosessorene for at kortet skal komme til sin rett. Men er usikker på om 3500+ er godt nok, hmm... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Om du er i tvil, kan du gå for en 3700+(939). Denne har dobbelt så mye L2-cache. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå