Hagforce Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Huker ikke hvor, men det var en eller annen butikk (ikke nettbutikk) som hadde store pakker AA batteri svært billig... Har hatt litt høyt forbruk av sånne i det siste, så håper noen kan komme med tips. Endret 6. juli 2005 av Hagforce Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Nei, tror ikke det, har ikke noe ikea butikk i nærheten.... Var vel nille, europris ,rema ellerno.... Gidder ikke springe innom alle, håper noen har tips Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 er ganske billige på clas ohlson. 24 kr for 10 pakning. kjøpte 15 pakker der en gang. helt grei levetid Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Lidl ? Edit: Kanskje det var åpningstilbud på en nystartet butikk i nærheten ? Husker jeg sprang som bare juling for å forsyne diskene med banaer til 1,- kiloen...bah, møkkasjefer.. Endret 6. juli 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Lidl har billige batterier i hvert fall. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 First Price! Billige, og meget meget bra! Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tror det koster rundt 50 kroner for en 12 pakning med panasonic batterier Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hos Ikea tar de 19 kroner for 10 batterier såvidt jeg husker.. det er ikke så verst levetid på dem heller... bare dumt du ikk ebor i nærheten av en Ikea.,,,, Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hos Ikea tar de 19 kroner for 10 batterier såvidt jeg husker.. det er ikke så verst levetid på dem heller... bare dumt du ikk ebor i nærheten av en Ikea.,,,, Er det de batteriene i blå esker? Geniale batterier! Er egentlig Varta(?)-batterier, og har god levetid. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Var innom europris... De hadde 4Pk Panasonic til 10Kr. Ikke så ille, noen som vet om bedre tilbud (utenom ikea) ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) tror nille selger pakker med 60 batterier for en 60-70 kroner... men kan ha vært en annen butikk... Spar-kjøp har også store og billige pakker batterier... edit: store pakker, ikke store batterier... Endret 7. juli 2005 av Musty Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg kjoepte 60 AA batterier paa nille for et halvt aar siden, eller noe saant... husker ikke helt prisen, men var sykt billig.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hos Ikea tar de 19 kroner for 10 batterier såvidt jeg husker.. det er ikke så verst levetid på dem heller... bare dumt du ikk ebor i nærheten av en Ikea.,,,, Er det de batteriene i blå esker? Geniale batterier! Er egentlig Varta(?)-batterier, og har god levetid. Ikea = gule esker så vidt jeg vet. Disse ble best i test på ytelse/pris i diverse tester. Meget billige, og helt grei kvalitet...anbefales.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå