Gå til innhold

Stor pakke AA batteri billig...

Anbefalte innlegg

Huker ikke hvor, men det var en eller annen butikk (ikke nettbutikk) som hadde store pakker AA batteri svært billig...

Har hatt litt høyt forbruk av sånne i det siste, så håper noen kan komme med tips.

Endret av Hagforce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lidl ?

Edit: Kanskje det var åpningstilbud på en nystartet butikk i nærheten ?

Husker jeg sprang som bare juling for å forsyne diskene med banaer til 1,- kiloen...bah, møkkasjefer..

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
hos Ikea tar de 19 kroner for 10 batterier såvidt jeg husker.. det er ikke så verst levetid på dem heller... bare dumt du ikk ebor i nærheten av en Ikea.,,,,

Er det de batteriene i blå esker? Geniale batterier! Er egentlig Varta(?)-batterier, og har god levetid.

Lenke til kommentar

tror nille selger pakker med 60 batterier for en 60-70 kroner... men kan ha vært en annen butikk...

Spar-kjøp har også store og billige pakker batterier...

edit: store pakker, ikke store batterier...

Endret av Musty
Lenke til kommentar
hos Ikea tar de 19 kroner for 10 batterier såvidt jeg husker.. det er ikke så verst levetid på dem heller... bare dumt du ikk ebor i nærheten av en Ikea.,,,,

Er det de batteriene i blå esker? Geniale batterier! Er egentlig Varta(?)-batterier, og har god levetid.

Ikea = gule esker så vidt jeg vet. Disse ble best i test på ytelse/pris i diverse tester. Meget billige, og helt grei kvalitet...anbefales..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...