Monhart Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Hei. Jeg regner med det sitter mange nerder hjemme og kan noe om bios oppgradering. Kan dere ikke paste inn noen linker om oppdateringer til forskjellige HK osv? Har hatt den samme biosen leeenge.. har helt sikkert kommet flere versioner, men vet ikke hvor jeg skal begynne. MvH Frank Lenke til kommentar
klure Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Dumme Frank... Gå på siden til produsenten av hovedkortet ditt og last ned nyeste BIOS. Der står det også bruksanvisning... Og slutt å lyg på deg 19" tommer Hansol! Til alle der ute, han har ikke det!! Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Hihi... Vet jeg bare kan laste ned fra hjemmeside til HK-produsenten, men jeg tenkte kanskje og få vite litt mer om bios-flashing og sånn da vetttu.. :smile: Ok, jeg har ikke 19" Hansol, jeg har en 28" flatscreen triniton med sokkel med innebygd basselement og neonrør. Hoho... Lenke til kommentar
klure Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Artigper du... Skjønner ikke hvorfor du lyger på deg skjerm. Synes du skal være stolt av 15" din jeg... Du finner sikkert mye om BIOS-flashing på guider her på Hardware.no, hvis ikke kan du jo tipse dem om at de bør ha en slik guide... Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Hehehe.. artig-per :smile: Ok, skal innrømme at jeg har en fin-fin 15", men jeg vet at jeg snart har en 19" og det gleder hjertet mitt :smile: :smile: Men vi må i nettverk da ved juletider :smile: Lenke til kommentar
klure Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Seff... Hmm... ikke så mange anndre som skriver i denne threaden.. pussig. I jula ja, seff.... Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Quote: On 2001-11-28 08:29, klure skrev:Seff... Hmm... ikke så mange anndre som skriver i denne threaden.. pussig. I jula ja, seff.... Ikke så forferdelig mye å si da... annet enn at det er litt... underlig å ramse opp HW i signaturen. Her er min nye sign Martin Abit KT7A Athlon XP 1600+ 2 x 256Mb DDR-Ram Matrox 450 Dual Head Nokia 446Xpro 19" Samtron 75E 17" Maxtor 120 Gb (ide) Adaptec AHA-2940xx Seagate Cheetah 18.4GB (scsi) Creative DVD 5x Sony 160EX CD-RW Sony EVI-D31 WebCam 3Com 100Mb Sony Floppy Soundblaster AWE64 Hauppage Capture kort Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Er vel ikke så veldig rart det da... Lenke til kommentar
klure Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Kanskje det ja.. Hehe, dette er jo nesten det samme som irc-chat, bare veldig veldig sakte =) Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Heheh.. det er nesten det ja.. :smile: Irc.egil.org, 6667, #mittet <-- Yeah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå