Phyltre Skrevet 16. september 2001 Del Skrevet 16. september 2001 Hadde det vært mulig å implementere noe slags Hvit støy greier i PC-en ? til å liksom annulere støy i fra vifter osv ? %) Lenke til kommentar
ebola Skrevet 16. september 2001 Del Skrevet 16. september 2001 sikkert.. men er ganske sikker på at slikt utstyr koster en arm og et bein og enda litt til.. Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 jepp iriterer det det at det bråker litt? det kult at du har store bråkete vifter;) jeg har akkurat bestilt meg 3 nye 3dfxcool vifter til maskina jeg hehe! denne er for harddisker men jeg vil tror at du vil få varme hardisker av den og jeg vet ikke helt om det er så bra! behold støyen du! bedre med kald bråkete pc enn en stille ustabil pc! [ Denne Melding var redigert av: cannoliboy på 2001-10-16 20:48 ] Lenke til kommentar
Silence Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Lenge leve H20 kjøling er alt jeg sier.. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 13. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2001 Nja Vannkjøling er vel og greitt men er ikke plass i toweret mitt tror jeg .... og jeg har ikke lyst til å ødelegge ett tower til hmmm 3500 elns liksom for å hive i noen stygge radiator og vanntankgreier selv om jeg har veldig lyst til å ha vannkjøling ..... men på den andre siden .... ville jeg fått noen ytelse forbedringer der tro .... kjører på 1.4 @1.6 nå .... synes ikke toweret mitt bråker så mye lenger .... etter å ha isolert d og hivd i noen vifter som bråker litt mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå