beaver Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) bare for å gi dere en smake bit av hva jeg har på pcen: Upx.vir win32: Srch assist adw Installer.exe win32: trojan-gen Installer.exe win32: Adware-gen Installer.exe win32: Adware-gen Installer.exe win32: Adware-gen Installer.exe win32: Adware-gen Installer.exe win32: Adware-gen Installer.exe win32: Adware-gen Jeg bruker nå¨disse programmene: Windows spyware beta, Spybot search and destroy, spyware blaster, webroot Spy sweeper, ad aware, avast anti-virus. Problemet mitt er at ingen av disse programmene klarer å slette eller å få det bort. Jeg hadde det før så reformaterte jeg pcen men så kom det med engang igjen, er det noen som vet om et program eller noe som can ta bort dritten???? Endret 6. juli 2005 av beaver Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 To ting for å være sikker på å bli kvitt svineriet... 1. Start\Kontrollpanel\System\Systemgjennopretting. Her ønsker du å slå av Systemgjenopprettinga. dette fordi mye av faenskapet legger seg i Windowskatalogen, og systemet er så behjelpelig å gjenoprette dem etter at du sletter dem... 2. Start maskina i sikkert modus UTEN nettverk(Tror det er F8 du må trykke under oppstart? ) Da er du sikra at ingen av de blir starta når windows starter. noen slike prograqm som NEW.NET legger seg inn i TCP/IP stacken for å sikre at de blir starta uansett, derfor bruk 'Uten nett' modusen om mulig. 3. Slutt å bruker Internet Exploder. Det er flere hull i denne enn i et fiskegarn... Du kan forresten også prøve Hijack This!, men dette programmet krever at du har gode kunnskaper om Windows. (Det er dette eg bruker når noen har problemer) Lenke til kommentar
beaver Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Oki tusen takk!!!!!! men det priogrammet skjønte jeg ikke noe av, så jeg driett i det, Er det noen andre som vet om noen programmer sim faktisk får bort dritten???? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Oki tusen takk!!!!!! men det priogrammet skjønte jeg ikke noe av, så jeg driett i det, Er det noen andre som vet om noen programmer sim faktisk får bort dritten???? BPS BulletProofSoftware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå