schtan Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hei! Lurer på noe innen lan Det skal være bare et lite LAN med 3-6 stk. på 1# Hvordan koble sammen pcene uten internett? - Jeg skal ha LAN i campingvogna, så blir dårlig med internett, hvordan koble sammen pcene da? 2# Forslag til premier? - Hvilke premier bør jeg ha? 3# Sponsorer? - Hvilke sponsorer kan jeg få, og hvordan skaffe de? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Svar på spørsmål 1: Du må bruke en router med nok utganger til alle. Svar på spørsmål 2: Et spill eller lignende. I et så lite lan bør hvertfall ikke premien bli for dyr. Svar på spørsmål 3: For et så lite lan tviler jeg på at du får tak i noen sponsorer. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Enig med Orresnei men er det nok strøm i en campingvogn? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Man kan jo legge inn et par skjøteledninger fra hus inn til campingvognen. Husk hvis vogna står langt unna huset vil det bli et spenningsfall. Premier og sponsorer er unødvendig i så små lan mener jeg... EDIT: Hvordan skulle du klare å få opp til 6 stk inni en campingvogn? Endret 6. juli 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Ja, du kan jo ha et headset eller noe sånt til premie da viss dere må ha Du får ikke tak i sponsorer med mindre lanet er med flere enn 40stk tror jeg....Jeg har ikke peiling på sponsorer så Lenke til kommentar
schtan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) hehe, takk for svar! Fl@meboy: Tar skyteledning ja, den står jo ikke noe langt fra huset Navitas87: hmm... var det ja, neida Skal nok prøve og fikse det ja! *edit* jeg har tenkt på at vis vær spiller tar med 50 - 100 kr. vær så kan vi ha compo den som vinner får potten SPEEENT!!!! MX 518 BESTILLES I MORGEN!!! sorry ass, men gleder meg hehe Endret 6. juli 2005 av schtan Lenke til kommentar
schtan Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 *Edit* Bestilte en pakke på Komplett med mus, musmatte, glids og Wristband! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310063&cks=SPC Lenke til kommentar
munky Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det der må være den billigeste pakka jeg har sett. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 *Edit* Bestilte en pakke på Komplett med mus, musmatte, glids og Wristband! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310063&cks=SPC Er det premien??? 1on1 cup da? CS? Hva skal du med sponsor? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det er ikke premien nei, skal ikke ha sponsor Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Du burde ikke ha det i en camping vogn.. :/ Lenke til kommentar
Kar0Liineh Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 HAH! I campingvogn? Ja det er ikke lurt.. :/ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 stor melkesjokolade som premie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå