weebear Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hei. jeg har et problem med at det blir 100% bruk av cpu hele tiden. noen som vet om noe som kan være galt? det var ikke sånn før jeg formaterte... den står på 1005 hele tiden. Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei, trykk Ctrl + Alt + Del for og få oppgavebehandler (Tasktma) og se hvilken prosess som bruker 100% cpu.. Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du har virus gratulerer Lenke til kommentar
weebear Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 det er explorer.exe som bruker 98% hele tiden Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er explorer.exe som bruker 98% hele tiden når det skjer for meg går jeg bare til task manager (ctrl+alt+del), avslutter explorer.exe, deretter Fil->Ny Oppgave; og skriver inn explorer Lenke til kommentar
weebear Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 hjelper det når det blir 100% hele tiden dA? jeg orker ikke sitte å gjøre det hele tiden Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er explorer.exe som bruker 98% hele tiden Det er en bug i windows, kalt "AVI-bug". Problemet er at explorer prøver å se egenskapene til en avi-fil som ikke er hel, og siden egenskapene til avi-filen ligger på slutten, finner den ikke informasjonen og "går i vranglås". Løsningen ligger i å enten slette den "defekte" filen, eller i å slå av sjekken til explorer vedrørende avifiler som beskrevet i denne tråden Lenke til kommentar
weebear Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 hjelper det å formatere alle partisjonene? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hjelper det å formatere alle partisjonene? Ja for da fjerner du den "defekte" filen, men bug (dvs feilen i windows) er der fortsatt, og dukker opp igjen hvis du laster ned en ny "defekt" avi-fil... Lenke til kommentar
weebear Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 men da prøver jeg det jeg da.... men jeg er ikke sikker på hvordan jeg formaterer alle partisjonene....... finner det nokk ut... takk for all hjelpa hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå