Gå til innhold

Er egentlig K750i noen bra mobil?

Anbefalte innlegg

Søsteren min trenger en ny telefon etter at hennes K700i har gått i oppløsning. Hun har lurt på enten K750i eller Samsung E720. Etter mye om og men ble det K750i, men jeg har hørt så mye dårlig om den nå at kanskje det ikke er noe godt kjøp alikevel?

Noen raske eksempler jeg fant her på forumet fikk meg til å tro den ikke er så bra:

-Vil ikke skru seg på

-Kamera virker ikke

-Elendig kamerakvalitet (altså noe galt, og ikke det at kamera nødvendigvis er dårlig)

-Fryser og er ubruklig

Det var det jeg fant rask. Fant også et problem med BT, men det var med pc'en også, og da kan det fte være innstillingene som er feil, så jeg tar ikke det med.

Sikkert litt mer jeg ikke har fått med også.

Så er den helt j*** eller er den bra? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra for faen :) har den selv! Angrer ikke ett sekund på det kjøpet nei..

K750 er konge tlf... beste tlf jeg noen gang har hatt... jeg har hatt mange den siste tiden, p900, 6230, s700, k700, 6680, t630, t610...

Alle tlf har sine feil... men k750 er i mine øyne den beste på markedet idag :)

Løp og kjøp.... hehe :cool:

Endret av MrHappy
Lenke til kommentar

Telefonen er konge den, men det har vært en hel del feil med den, som du har sett på nyhetsgruppa. Du kan også få det bekreftet av utsalgssteder (de som ønsker å uttale seg om det). Jeg ble opplyst om det da jeg var og handlet hos Telebutikken, og så med selvsyn en kunde som hadde hatt sin til reparasjon. Hun leverte den pinadø inn igjen etter å ha prøvd den, for feilen var ikke rettet.

Programvarefeil kan sikkert rettes av bruker ved å laste ned og installere oppdatering fra Sonyericsson. Maskinvarefeil må produsenten eller på et verksted denne har autorisert.

Men når alt virker som det skal/er tenkt, er telefonen helmaks.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Har ingen problemer med min K750i, fungerer som den skal (tror jeg) - eneste at jeg syns det er dårlig lyd ved samtale. Bruker derfor høyttaleren istedet, men den egner seg ikke over alt f.eks på bussen! Skulle gjerne hatt 3G på den oxo...

Lenke til kommentar

Med ALLE nye telefoner så vil det være bugs, telefoner som ikke fungerer og telefoner som bare har småproblemer.

Disse hører vi MYE om på et forum da dette er det naturlige stedet for hjelp ang feil med telefonen. Dermed virker det som om det er klart større feilprosent enn det som er reelt.

K750i er en glitrende telefon, og er kun en liten andel som har feil på sine telefoner :).

Min egen fungerer perfekt!

Lenke til kommentar

Jeg kan bare skrive under på lista over alle de som mener den er "den beste telefonen jeg har eid".

Så langt har jeg KUN opplevd 2 bugs:

- Telefonen kan fryse når en laster nettsider med svært mye data. Dette har skjedd 2-3 ganger. (Og med mitt bruksmønster vil jeg ikke kalle det ofte.)

- Telefonen kan henge under visse bluetoothoperasjoner, spesifikt hvis en avbryter en overføring av en korupt fil. Virker som en eller annen feilhåndteringsrutine som mangler noe. Dette er heller ikke et problem som trekker ned brukeropplevelsen, har opplevd det 1 -en- gang, og jeg har brukt blåtann MYE i det siste.

Alt i alt er det en meget god telefon på alle områder. Men det er egentlig for tidlig å felle noen endelig dom; dertil har telefonen vært alt for kort i markedet. Spør igjen om 1/2 år... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Min K750i var feilfri i ca. én måned, da også jeg fikk den beryktede kamera-bug'en (kameramodus vises i ca. ett sekund, før den spretter tilbake til hovedmenyen). Men likevel vil jeg si at det uten tvil er den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Spesielt siden jeg ikke har bruk for hverken 3G eller Symbian.

Lenke til kommentar
min døde innen en mnd :p

skjermen fikk rare fargevridinger. Teleservice byttet skjerm og hele pakken.

De så feilen, men kunne ikke rette den hehe

Du veit, du burde seriøst skrive inn til vg eller noe.

For du er helt eksepsjonell på feil :)

Lenke til kommentar

Jeg må og få komme med en hyllest til Sony Ericsson K750i, har hatt den i snart to måneder og er meget fornøyd. Har opplevd den som stabil (oppdatert software), med meget bra batteritid, og ett kamera som tar overraskende bra bilder.

Etter stor skuffelse over Sony Ericsson K700i for min del, så har K750i rettet opp det negative inntrykket jeg fikk av Sony Ericsson. Forrige telefonen min Samsung D500 føler jeg er langt i fra like bra (bl.a. dårligere batteritid og kamera)!

Lenke til kommentar
Er skuffet over kvaliteten på tlf. når den ringer og man har en mp3 som ringetone. Ekkel, tynn lyd. Se http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=434803

Vil si meg enig i dette, det har visstnok med at det ikke er i bruk noen form for equalizer/lydfilter når en mp3-fil brukes som ringetone. Det er som alle kan høre stor forskjell når man spiller av den samme mp3-filen i mediaplayer'en, lyden er mye bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...