Gå til innhold

Ny RP-PVP-server - Skal du rollespille der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan anbefale deg å lese denne tråden.

Skulle akkurat å legge inn den linken. Les den vist dere som skal lage char på serveren ikke egentlig vet hva RP er! De folka som spiller sikkelig RP er for å si det rett ut jævelig seriøse når det gjelder regler man skal holde... Tenk godt over valg av nick for det første ;)

Lenke til kommentar
Edit: Og ja, jeg vil spille på den nye RP-PvP serveren, men det som horde, siden guildet (Ett av de bedre på AD :p) skal spille horde.

Pffft, Axe and Beard er jo i skyggen av Beer And Beard. Vi er jo gigastore, og har sterke personligheter som Zepz å diske opp med (hehe, han for til en pvp-server, likesågreit).

I allefall, spiller ihvertfall også på Argent Dawn. Vil ikke si at jeg har opplevd så alvorlig mye RP'ing, men det er artig å rp'e litt once. Mest rp'ing er det vel når du møter nye folk, og "/s"-er litt med dem :D

Lenke til kommentar
Har tenkt ut en fin bakgrunnshistorie for min kommende character nå. Sitter bare å venter på at serveren skal komme. Er liten vits for meg å spille nå, siden jeg kommer til å gi opp når RP-serveren kommer.

Skal du spille horde eller alliance? Hvis du går horde, kan du alltids kontakte meg :p

Har ikke funnet på ett navn siden jeg ikke vet hvilken rase jeg skal spille.

Lenke til kommentar

Spiller på Earthe ring og der virker det som de fleste har et relativt godt forhold til RP, De fleste holder seg til retnings linjene men man trenger ikke og skrive pur skotsk (viss man er dverg) uten og få kjeft. Men det er veldig morro når Iron forge gards (et guild for dverger) går i IF og "passer på" Finner de en tigger fks så får de huden full! I god IC stil selfølgelig. og mange andre ting. Dessuten kan man lese ca ver uke om hva som har sjedd i Avisa. The alliance Herald Den vil eg foresten anbefale for de som ikke spiller på serveren og, mye artig lesing!

Lenke til kommentar
Jeg synes leetboi-stilen er uendelig mye mer komisk. Det er vel kanskje bare meg.

Dette er jeg veldig uenig i. Hvis en fyr snakker leet språk blir jeg litt irritert for jeg er redd det kan gå ut over min engelsk skriftlig hvis jeg leser for mye av det. Men det å dra å besøke en rp server er utrolig artig. Hvis man trenger en latter bør man besøke de folkene. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg synes leetboi-stilen er uendelig mye mer komisk. Det er vel kanskje bare meg.

Dette er jeg veldig uenig i. Hvis en fyr snakker leet språk blir jeg litt irritert for jeg er redd det kan gå ut over min engelsk skriftlig hvis jeg leser for mye av det. Men det å dra å besøke en rp server er utrolig artig. Hvis man trenger en latter bør man besøke de folkene. :yes:

man får ikke en latter, man blir enda mer lysten på wow :love:

men sliter litt, warrior eller rogue :p .

warrior kan jo få imperial settet til moro skyld i stormwind, mens rogue stealther :) .

blir vel begge da, litt her og litt der :!: .

alchemy/herb på rogue

blacksmith/mining på warrior

For the alliance! (kan ikke tro jeg sa det)...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Høres gøy ut. Skal starte en ny char og se hvordan miljøet er der.

Regner med at til level 20 har du fått litt innsikt i hva og hvordan ting gjøres.

Gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar
blacksmith/mining på warrior

Det eneste jeg har tjent litt penger på der er green iron hauberk..

ja, men skal vel ha en del alt's og som kan skaffe materialer ;)

Og mye annet man kan lage med blacksmith som lønner seg, spikes, mithril spurs osv.

Lenke til kommentar

Kan man ikke spille der, oppføre seg skikkelig og normalt - uten å måtte rollespille?

Vet at det ikke heter RP server for ingenting, men vil slippe all whining, leet speek å generelt alle barna som ødelegger alt mellom himmel og jord..

*minnes UBRS raid i går som gikk til helvete pga type: " My dad is soooo MAD now, gtg eat, PLZ!!!! WAIT FOR ME :p :p :p "* :ermm:

edit: leif

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...