Gå til innhold

Ny RP-PVP-server - Skal du rollespille der?

Anbefalte innlegg

Morn

Snart kommer det en RP-PVP-server for rollespillere. Forhåpentligvis blir det mer RP'ing der enn det som har vært på Argent Dawn of Emerald Dream. Jeg har selv planer om å starte en character der for kos.

Flere som er nysgjerrige på dette?

NB! Ikke start der om du ikke rollespiller.

• 1) Du ødelegger for andre.
  • 2) Du risikerer ban eller advarsel fra Blizzard!

EDIT: Leif.

EDIT 2: I fare for å "rekruttere" uønskede personer, markerer jeg advarselen.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor har du hørt dette? hvis det er sant kommer jeg helt klart til å lage en ny char der :D har gledet meg til dette

edit: fant det på Wow-europe sidene :D dritkult :D:D:D

Endret av Ickz
Lenke til kommentar
Ja, jeg har tenkt til å spille der.

Btw, les denne tråden fra det amerikanske forumet. Gullkorn på gullkorn. Hvis jeg var Blizzard hadde jeg nektet de en slik server på grunnlaget av den tråden der.

Hehe, ja. Folka som svarer i den tråden der kan umulig være RP'ere. Som 20% av alle trådene @ US Forum, så ender de med å skryte av sin egen innsats i WW2.

Lenke til kommentar
Joda, det var jo artig, men for all del; ikke noe for meg...

Jeg holder meg til vanlig 1337 PvP-realms :)

jeg hadde heller spilt på en RP server og ikke RP'et enn på en vanlig pvp server, fordi og slippe og møte på folk som kaller seg for "Bæsjen" eller "pvpme" eller no sånt no.

men og starte en char på en PVP RP server, og spille der som om det var en vanlig PVP server er ikke noe for meg

Lenke til kommentar

Jeg synes hele RP-greia er stilig jeg. Jeg er ingen RP'er selv, men jeg kunne sikkert lært meg det hvis jeg hadde fått med noen kamerater. Jeg har prøvd meg på RP-server, og miljøet der var virkelig bra - med unntak av en retard som bare slang dritt til alle som rørte på seg.

Lenke til kommentar
så hvis jeg RPer kan jeg velge hvordan han skal være? skal han være slem så er han slem, skal han være snill og hjelpsom, ja så er han det eller?

Jepp :thumbup:

Kan ta et eksempel hvor du kanskje er en Dwarf og da ser ned på Night Elfs. Du lager din egen historie. Og kanskje skaffer du deg en gjeng med Night Elfes som misliker deg.

Kanskje du bestemmer deg for å lage egen klesfabrikk. Du starter et guild som heter <Chokke Cloths and Fashion Inc.> og rekrutterer tailors lvl 250+. Du skaffer deg kontrakter med andre guilds og selger klær til de. F.eks. brudekjoler og andre mer eller mindre nyttige ting.

Guuuud, så god jeg er til å fantasere i dag. :roll:

EDIT: Skrivefeil x 2. Skal fra nå av se over innleggene mine to ganger før jeg poster. Amen.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

starter der antagligvis, er lei av alt jeg har spillt på vanlig pvp.

hvor tøft hadde det ikke vært om man kunne attacke alliance, få hated hos stormwind, og drive mytteri, joine horde og sakte alliance??? hadde vært realistisk... det finnes alltid en Judas her i verden.

Lenke til kommentar
hvor tøft hadde det ikke vært om man kunne attacke alliance, få hated hos stormwind, og drive mytteri, joine horde og sakte alliance??? hadde vært realistisk... det finnes alltid en Judas her i verden.

Sikkert moro det, men det er ikke sånn det er på RP-server, hvis det var det du tenkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...