efikkan Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Ja det stemmer som Kurt P sier, Country har mange fine og bra sanger. Variasjonen er også stor, så der er sanger for alle. Jeg har tenkt å samle opp alle forslagene i ei liste etter hvert. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja det stemmer som Kurt P sier, Country har mange fine og bra sanger. Variasjonen er også stor, så der er sanger for alle. Jeg har tenkt å samle opp alle forslagene i ei liste etter hvert. Denne er også bra : Travis Tritt - Tell me i was dreaming Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Å. Åmli Band - Påskerally på Riksveg nr. 9 Ingen over ingen under! Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Å. Åmli Band - Påskerally på Riksveg nr. 9Ingen over ingen under! Rettelse: Ingen UNDER Den sangen er noe av det verste jeg har hørt, men respekterer om noen faktisk liker den... Den andre til Å Åmli Band som var på danseband svisj er imotsetning til denne vitti... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 På NRK er det country-jukebox om morgenene. Der har jeg hørt en del bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Åsmund Åmli Band - Stomp og Vann Stephen Lynch - Country Love Song =P Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mye av fordommene kommer nok av at det er utrolig mye som gis ut innenfor sjangeren som har svært lav kvalitet. Men som i alle andre sjangre finner man gode ting her også. Når det gjelder norsk country så er nok min favorittlåt: Eriksen - Kanariføggelens Sang (Tror det er en uutgitt Garth Brooks låt som Eriksen har laget på norsk) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Johnny Cash, uten tvil. Følgende godlåter er blant favorittene: - Hurt - Man in Black - When the Man Comes Around - I Walk the Line - Ring of Fire Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ingen overJohnny Cash ingen under spesielt sangen som hetter I walk the line Alle ved siden av??? Nedda.. Cash er kanon... Dell_9200: Alison Krauss & Union Station er meget bra. Liker bluegrass best av sjangrene... Selv om Creedence også er bra Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det heter faktisk: Ingen over, ingen ved siden av Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 synd jeg ikke liker country, da.. MEN sjekk ut K-Rose på GTA. eller bare søk på san andreas når du laster ned musikk(tviler på det er orginalen med copyright som ligger i spillet) Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Toby Keith feat. Willie Nelson - Beer for my horses! Sjefs sang! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Toby Keith feat. Willie Nelson - Beer for my horses! Sjefs sang! Den er stilig, ja. For ikke å snakke om WoW-filmen med samme navn. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Toby Keith feat. Willie Nelson - Beer for my horses! Sjefs sang! Den er stilig, ja. For ikke å snakke om WoW-filmen med samme navn. jepp, der jeg fikk den fra da var jeg solgt! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Alan Jackson har mye bra.. Bare å søke i vei på Alan J og laste ned.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 for tiden hører jeg mest på cash og highwaymen. har også hørt endel på alan jackson. e-76 er konge live, (seff ikke bare live) hellbillies er også dritbra, aldri hørt de live da, kult å være 17.. åsmund åmli band har også litt som fenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 K-Rose Juice Newton - Queen Of Hearts er ganske artig... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Johnny Cash er selvsagt, men Shania Twain ser bedre ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Alan Jackson har mye bra.. Bare å søke i vei på Alan J og laste ned.. Alan Jackson - Chattahoochee Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Må si country er en sjanger jeg aldri har likt spesielt godt i det hele tatt, men fikk øyna opp for noen godlåter etter noen timer med K-Rose (radiokanal i GTA:SA), George Straight - All My Exes Live In Texas Hank Williams - Hey Good Lookin' Og så videre enig Btw du kan se på CMTV(coutry music tv) Endret 30. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå